Skocz do zawartości

523i 1996 - wspomaganie kierownicy na mrozie, problem ABS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

1. dziś rano po odpaleniu zimnego auta przez jakies 5 minut wspomaganie chodziło dziwnie ciężko - tak jakby olej zgęstniał na mrozie (-3 stopnie rano miałem na kompie). Po 3 skrętach wróciło do normy. Olej wymieniany w serwisie rok temu.

 

Jak myślicie, czy olej stracił właściwości, że tak się zachował, czy może jest jakaś inna przyczyna?

 

2. na diagnostyce wyszło mi coś w stylu "chwilowy zanik rezystancji ABS" (tak mi to przekazano). Niby wymienili jakiś czujnik i ma być już ok. Co myślicie o tym errorze? (nigdy nie miałem problemów z odczuwalnym działaniem ABS)

BMW - Be My Wife.


Soft na zamówienie, porady informatyczne (i wszelakie również) - PW :) Dla forumowiczy proste porady free - na rozbudowane rozwiązania ceny bardzo specjalne :)

Opublikowano

1. pompa wspomagania się kończy ale na początek zmień płyn to może jeszcze pociągnie troche

2. na diagnostyce wyszło mi coś w stylu "chwilowy zanik rezystancji ABS" znajomemu kiedyś powiedzieli ze purkłe soniloid mu się zepsuł :norty:

Opublikowano

1. Zaczne za Twoja rada od wymiany oleju :)

2. Widze ze sa jeszcze lepsze diagnozy :)

 

Dzieki za info!

BMW - Be My Wife.


Soft na zamówienie, porady informatyczne (i wszelakie również) - PW :) Dla forumowiczy proste porady free - na rozbudowane rozwiązania ceny bardzo specjalne :)

Opublikowano
1. Zaczne za Twoja rada od wymiany oleju :)

2. Widze ze sa jeszcze lepsze diagnozy :)

 

Dzieki za info!

 

bo jak pisałeś na zimnym chodzi ciężko , a to pewnie dlatego że w pompie jest sporo opiłków metalu z pompy , które ją blokują zmień olej , to jeszcze troche pochodzi , ale szykuj się na wymiane pompy

 

pozdrawiam

Opublikowano

Witam

 

Ja też tak mam że rano po zimnej nocy pierwsze dwa- trzy obroty wyglądają tak jakbym nie miał wspomagania.

Trzeba wymienić płyn .... i tu nasuwa się moje pytanie jaki i ile??

Od jakiegoś czasu mam też tak, że "poci" mi się przewód, który wchodzi do tego zbiorniczka wyrównawczego od płynu od wspomagania - jak się nazywa ten przewód bo przy okazji bym go wymienił??

 

PS. Wiem, że może trochę nie na temat, ale jak sprawdzić termostat i wisko bo silnik się trochę nie dogrzewa i chciałbym sprawdzić co to może być??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.