Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W Szczecinie najlepsze jakosciowo paliwo jest na stacji przy Carefour-ich sieciowa stacja

 

Dokładnie - stacje przy hipermarketach maja mniejszy narzut własny na paliwach - gdyż handel paliwami nie jest głównym żródłem dochodu a ma za zadanie tylko przyciągać klientelę, która przy okazji może zatankowac auto trochę taniej. Przeważnie na tych stacjach paliwo pochodzi z ORLENU - jak na większość polskich stacji. Nie zauwazyłem aby kiedykowliek coś działo się z moim samochodem po zatankowaniu na "HIPERMARKETOWEJ" stacji benzynowej - natomiast zauażyłem nieprzyjemne dolegliwości po taknowaniu na innych markowych stacjach typu NESTE, JET etc.

Może wynikać to z tego iż na hipermarketach nie "chrzci" się paliwa tak mocno (powód wyżej), natomiast typowe stacje benzynowe nastawione tylko i wyłącznie na zysk z dystrybucji paliw niestety częściej lub rzadziej pozwalają sobie na róznego rodzaju dolewki.

 

Ja osobiście kiedyś uważałem iż dobre stacje są przy POCZCIE POLSKIEJ - natomiast już kilkukrotnie zatankowałem u nich coś, po czym auto mi się dławiło, falowały obroty, kolega zatankował kiedyś cały bak "gnojówki" (bo inaczej tego nazwać nie można) na NESTE - po czym auto odmówiło współpracy - kupa czarnego dymu, kompletny brak przyspieszenia, dławienie - w silniku benzynowym. Paliwo nawet nie smierdziało jak paliwo - tylko jak nafta. Po spuszczeniu i wlaniu innego paliwa - auto chodziło normalnie.

 

Pzdr,

Opublikowano
Ja mam takie pytanko odnośnie syfów w baku. Otóż logicznie rzecz biorąc (i tak na pewno jest), wyjście ze zbiornika jest u jego spodu, to też syfy idę pierwsze(nie ważne ile paliwa w zbiorniku). A druga sprawa to że samochód w ruchu to i paliwo chlapie i syfy wg mnie się mieszają. Ale może się myle, tylko proszę żeby mi ktoś to wytłumaczył. ?.

 

Pompa paliwa jest wsadzona do zbiornika od góry z tego co wiem, wiec paliwo wyciąga w góre a nie w doł. Wiadomo że im niżej tym więcej syfu, nawet jeśli mieszają sie podczas jazdy to na samym dnie i tak zawsze bedzie ich najwięcej.

 

No akurat pompa paliwa nie jest w zbiorniku przynajmniej M47N. Ale pobiera przewodem rzeczywiści od góry.Tylko skoro przewód jest trochę podniesiony ponad dno zbiornika to znaczy że minimalna ilość paliwa zostanie w zbiorniku i nie będzie zassana. W tejże małej ilości zostaną również rzeczone syfy, a przewód pociągnie powietrze i najwyżej się zapowietrzy. To teraz jak by mi ktoś mógł wytłumaczyć jak jakikolwiek syf przechodzi przez filtr paliwa? Dodam że w dieslach filtry są dość dokładne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.