Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Mam problem z moim BMW 318 tds.

Mianowicie od wczoraj nie moge go zapalic. Musze dlugo kręcić (ok 5-8 sek) aby zaczal chwytac, chwyta znow ok 2-3 sek az zapali, i po zapaleniu silnik chodzi ok 2-3 sek i zaczyna sie dusic az gasnie. Po zapaleniu dusi sie gdy probuje dodawac gazu. Probowalem go zapalic ok 15 razy wczoraj z roznymi przerwami i z 10 razy dzisiaj i caly czas gasnie tuz po zapaleniu. Wczesniej zapalal na dotyk.

Wczesniej jeszcze w niedziele dlugo krecil ale nie gasl po zapaleniu. W poniedzialek i wczoraj rano palil od razu. Problemy zaczely sie wczoraj w poludnie zgasl po ok 30sek po zapaleniu i przy ok 5 nastepnych probach zapalenia gasl silnik ale wkoncu zapalil i przejechalem 50 km bez przeszkod. Kiedy dojechalem do domu zgasilem go i od wczorajszego wieczora nie moge go uruchomic - ten problem co pisze na poczatku wystepuje caly czas.

Prosze o pomoc, z czym prawdopobnie jest problem, czy z filtrem paliwa, czy z pompą czy moze jeszcze cos innego?

Opublikowano
czesc proponowal bym sprawdzic odpalajac go na bance z paliwem omijajac przewod paliwowy. 2metry wezyka podpiac do pompy tylko nie pomylic z powrotem (nadmiarem) i do banki z ropa mozliwe ze gdzies sie zapowietrza lub filter paliwa zabity :wink:
Opublikowano

dzieki, rozpialem przewody od filtra paliwa

Ten ktorym idzie paliwo na silnik zanurzylem w sloiku z ropa i autko normalnie zapalilo tak jak powinno.

 

Wydaje mi sie ze drogim przewodem powinno wyplywac paliwo (podczas pracy rozrusznika i po uruchomieniu silnika) od pompki paliwowej, zbiornika a nic z niego nie lecialo, dmuchalem w niego i "bulgotalo w baku".

 

czy to oznacza ze wysiadla pompka paliwowa?

Opublikowano
powinienes podpiac sie wezykiem bezposrednio do pompy wtryskowej ale to na przyszlosc mozliwe ze zrobiles dobrze bo odpiales od strony pompy ale powinienes podpinac sie zawsze bezposrednio bo nawet moze byc dziurawy (pekniety)wezyk na tym odcinku a pewnym trzeba byc na 100% jezeli ci pali na bance to raczej sie gdzies zapowietrza lub filter paliwa do wymiany powrot napewno dziala wystarczy odpiac od pompy i bedziesz wiedzial.Mozliwe tez ze puszcza gdzies wezyk od jednego ze wtryskiwaczy od nadmiaru sa polaczone krotkimi wezykami :cool2: ale chyba juz powinienes wiedziec gdzie szukac przyczyny odcinek pompa a bak (nieszczelnosc gdzies sprawdz tez powrot i szczelnosc filtra paliwa (raczej go wymien)) :wink:
Opublikowano

jaka powinna byc wydajnosc pompy paliwowej w zbiorniku?

Ma ona tylko lekko pchac paliwo czy mocno pompowac paliwo do filtra?

Po odlaczeniu wezyka od filtra i uruchomieniu pompki paliwowej paliwo ledwo co po chwili zaczyna wyplywac tym wezykiem (przed filtrem) - czy powinno plynac szybciej? :?:

Opublikowano

no tak, wezyk pomiedzy pompa wtryskowa a filtrem wypiolem przy filtrze i wlozylem do sloika z ropa, samochod zapalil od razu i byl wlaczony ok 1 min i wszystko bylo ok, wchodzil na obroty, pracowal stabilnie, normalnie go zgasilem

 

moje gg 576403

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.