Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

isys, dodaj jeszcze do tego jak sie twoje efficients dynamics sprawuje?

osobiscie nie znam nikogo kto jezdzi hybryda,badz tez czyms superoszczednym, wiec twoja opinia moze mi nieco rozswietlic umysl :mrgreen:

ja nie wierze w takie cuda,ale takie auta sa "trendy" teraz.

Opublikowano

Chętnie się podzielę. W PRIUSIE jestem zakochany od pierwszych kilometrów zeszłego lata w mieście - cisza, super elastyczność i klima napędzana silnikiem elektrycznym. A zrobiłem nim już kilkanaście tys km.

A "ED"? - no jest trochę dziwnie jak motor ci gaśnie co skrzyżowanie i nie potrafi przewidzieć rozwoju wypadków (jeszcze nie :twisted2:). Ale motor 177 KM w e91 pali średnio 0,7 l/100 km mniej od e46 181 KM (po modzie). Więc całość chyba działa. Widać po wskaźniku napięcia że przy przyspieszaniu jest ok. 13,2 V a przy hamowaniu ok 14,6 V.

Jednak reasumując: wodór jest zbyt odległy, napęd elektryczny jakoś ciągle nie może pokonać bariery pojemności akumulatorów - pozostaje hybryda (już na rynku) i np, Diesotto (ciągle w fazie testów). Wszelkie testy wskazują że HardHybryda (np TOYOTA w odróżnieniu od SoftHybrydy w np. Hondzie Civic IMA) jest najbliższą przyszłością. A jeśli do tego dojdą doświadczenia z F1 w przyszłym sezonie, to rozwój gwarantowany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.