Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Dawno temu pisałem na forum o tym jak zmieniałem sprzęgło homokinetyczne. Później po jakimś czasie musiałem zmienić jeszcze raz - popękało - ale sądziłem że to wina podpory którą wtedy wymieniłem.

Przejechałem może 15 tyś i ponownie wraca problem - jak ruszam na 1 to drążek cały lata - wszedłem pod auto - sprzęgło całe popękane.

Nie wiem czy to wina lekkiego luzu łożyska na skrzyni - na luzie lekko chuczy i jest lekki wyciek od strony właśnie sprzęgła homokinetycznego. Czy to może takie dwie gumki pod skrzynią - ale raczej stabilnie wyglądają...

Co o tym sądzicie? Jakie mogą być przyczyny?

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Kupiłem kolejne sprzęgło homokinetyczne ale zauważyłem na realoem.com iż powinna tam być jakaś tuleja prowadząca.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HB11&mospid=47369&btnr=26_0061&hg=26&fg=10

czy ktoś może mi powie jaką średnicę ma dziura w tej gumie i czy ta tuleja jest wciskana że nie ma luzów względem wału a sprzęgłem homokinetycznym.

Pytam się również ponieważ kupowałem jakieś zamienniki - że niby poasują również do Omegi - i nie wiem czy może nie są jakieś inne. Rozstaw śrub pasuje, na realoem.com żadnego innego wymiaru nie podają.

 

Mariusz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.