Skocz do zawartości

Drgania całego samochodu na postoju...POMOCY !!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W moim e-38 pojawiły sie dziwne drgania całego samochodu podczas postoju. Z dnia na dzień jest coraz gorzej. Nie mam pojęcia skąd one pochodzą. Najwiekszy rezonans odczuwam pod podłogą ale trzęsie całym samochodem tak jakby miał zamiar zaraz zgasnąć. Na początku pojawiało sie to tylko przy zatrzymaniu samochodu np.na skrzyżowaniu kiedy pozostawał w pozycji "D"-gdzy wrzuciłam na "N" drgania ustąpiły ale teraz to już w każdej pozycji trzepie nawet na "P". Zdarza sie to bardzo cząsto w ciagu dnia dodam ze podczas tych drgań obroty pozostają w w normie i nic sie z nimi nie dzieje. Czy to może być poduszka pod silnikiem a może coś tłumikiem? Prosze o pomoc i z góry dziękuje.
Opublikowano

Poduszki ! :) Możliwe że silnik spadł z poduszek i leży na ławie przez co wszystkie wibracje przenoszone są na nadwozie.

Zobacz czy są takie same objawy gdy stoisz w miejscu na D z wciśniętym hamulcem.

Prowadzę swoje życie, a nie BMW
Opublikowano
Tak największe wibracje odczuwalne są właśnie podczas postoju na "D". Jeżeli to poduszki to czy to coś groznego i potrzebna natychmiastowa wymiana? Jestem w tej chwili za granicą i pewnie koszta takiej wymiany bedą tu kolosalne. Za dwa miesiące jade do Polski...czy tak długo mogę z tym czekać? Dziekuje bardzo za odpowiedz. Pozdrawiam.
Opublikowano
Wczoraj byłam na warsztacie....popatrzeli,popatrzeli i stwierdzili "nic tu nie widać" wspaniali fachowcy od Trabantów itp. A dzisiaj to mi chciał silnik spod maski wyskoczyć! Telepało całym autem i silnikiem...do tego stopnia że jak powolutku cofałam to aż sie dławił i tak jakby troche skakał. Czy myślicie że to będą poduchy pod silnikiem? Silnik po remoncie wiec z nim wszystko powinno być ok. "Fachowiec" wczoraj stwierdził że być może jakiś z wtrysków pada i dlatego od czasu do czasu telepie...ale aż tak??? Co wy na to? Prosze pomóżcie rozwiązać problem :cry2:
Opublikowano

Z innych Twoich postów wynika że masz diesla 3.0 M57, więc wina nierównej pracy silnka może rzeczywiście być po stronie wtrysków paliwa. Jedz do dobrego zakładu na komputer, niech sprawdzą parametry wtrysków.

PS. jest sporo na forum o nierównej pracy -> trzęseniu budą w 3.0D, falowaniu obrotów itd... ale wiekszość w dziale serii 5, w piątkach ten silnik jest bardzo popularny. Pozdrawiam :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.