Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam otóż mam problem z płynem chłodzenia pare dni temu zapaliła mi się kontrolka informujaca o niskim stanie płynu więc plynu dolałem po przejechaniu 100km zapaliła się znowu i po jakimś czasie zgasła potem znów zapaliła i zgasła i tak dzieje sie cały czas plynu dolewalem kilkakrotnie pod sam korek po przejechaniu kilku km. woda opada do pewnego momentu i tak zostaje a kontrolka zapala się i gaśnie tak w kółko dodam ze jest to bmw e 46 318i poj. 1.9 M43 nie wiem co może być przyczyna takiego zachowania sprawdzałem olej ale śladów płynu nie ma wydech też nie dymi oleju w wodzie nie ma jednak po odkreceniu korka zbiorniczka wyrównawczego na rozgżanym silniku wywala mi płyn! co może być przyczyną czy wie ktoś może?
  • Zarejestrowani
Opublikowano
to ze wywala i plyn na goracym silniku to normalne ;) Zostaw go niech ostygnie i wtedy zobacz ile tego plynu jest, dolej tak zeby sie plywak podniosl na maxa nawet nalej troszke wiecej i wtedy sprawdz ile wytrzyma, ajak krotko to lecisz na orlen i kupujesz proszek do chlodnicy uszczelniajacy wsypujesz i jezdzisz powinnio pomoc;D

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Kolego mam u siebie podobny "problem" Płynu mi chyba nieubywa a nawet dokładnie tego niewiem bo autko świeżo kupione i czeka na rejestracje itp. Ale wywala mi płyn chłodniczy po odkręceniu korka wlewu, juz po przejechaniu 1 km. Teraz napewno go ubyło bo wypłynoł, ale martwi mnie to bo niewydaje mi sie to normalne, takie wywalanie.
Opublikowano
Więc byłem dzisiaj w ASO BMW i powiedzieli że to normalne że wywala płyn na rozgrzanym silniku bo wytwarza się bardzo duże ciśnienie i ten korek odkręcamy tylko na zimnym silniku w przeciwnym razie zapowietrzymy cały układ
Opublikowano

Znam osobe, ktora tez byla tak odwazna i ruszyla korek na rozgrzanym silniku.. Najwyzszy stopien popazenia reki od dloni do ramienia i 2 stopien poparzenia twarzy to efekt takiej zabawy. Efekt (stałem obok) bezcenny....

 

Tak więc nie polecam tego robić nawet jak wydaje się nam że auto nie jest mocno rozgrzane. W układzie jest spore ciśnienie dlatego wywala na ciepłym po otworzeniu korka wodę.

 

Co do proszku do chłodnic to ogólnie jestem przeciwny (chociaż sam zastosowałem po miesiącu szukania wycieku i pomogło w 100%) ale traktujmy to jako ostateczność- ja przekopałem wszystko pod maską, wymeiniłem nawet pompę wody, wszystkie węże i dopiero skusiłem się na to cudo- aczkolwiek jakbym mial wtedy wolną gotówkę to kupilbym chlodnice.

 

Nie ukrywam ze pomoglo i 0 problemu- ale środek kupiłem ponoc najlepszy (przynajmniej cena byla "naj.." ;) i nei wlalem go calego)

 

Pozdrawiam

Opublikowano

To dosyć uspokajające, jak możemy przeczytać niektórzy też piszą ze to normalne lub nic złego. Ale ja kupując autko też byłem w ASO BMW i tam pan mechanik prowadzący przegląd uznał to za nienormalne takie wywalanie płynu! Mówił o możliwej najprostszej przyczynie zadużo wlane(tak mogło być bo mam teraz poziom max) , no i możliwych poważniejszych, jak uszczelka pod głowicą ale płyn i olej wzajemnie od siebie czyste. Czy nawet o uszkodzeniu samej głowicy co mało prawdopodobne.

Pozatym autko OK!

Opublikowano
To zależy kiedy ci wywala, ja jak odpalam na otwartej np w celu sprawdzenia czegoś i nagrzewa się tak silnik to jest ok. Jak miałem pęknięcie na głowicy, to taki był właśnie objaw, że rzygał od razu, natomiast jak sie nagrzeje i dostanie ciśnienia i wówczas go dopiero otworzysz, to oprócz strat w ludziach możesz spodziewać się tego, że go będzie wywalać ;]
Opublikowano
z tego co czytam w waszych postach to wydaje mi sie ze wszystko jest ok u was. zwykle przewrazliwienie, tez tak mialem :lol: sprawdzcie poziom plynu jak auto jest calkowicie zimne i zalej go nie pod korek, bo tyle jest za duzo i normalnbe ,ze wywala w tedy, zalej do mementu az plywak bedzie na maksymalnym poziomie. a kontrolka ci sie zapala takze jak masz go za duzo, wiem z doswiadczenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.