Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, posiadam BMW 525i 24V E34 z najprostsza instalacją gazową, wczoraj zamontowalem blos-a, jest lepiej niz wczesniej (nie chcial sie wkrecac) teraz kreci sie do okolo 4-5 tys a pozniej ma wielka dziure w mocy, gazownicy którzy ustawiali mi blosa powiedzieli ze to wina filtra stożkowego który przepuszcza za duzo powietrza, moje kombinacje które mialy na celu zmniejszenie przeplywu powietrza w sumie nie daly wiele dalej tak samo sie kreci to 4-5 tys, na analizatorze spalin bylo wszystko ok mam bardzo czyste spaliny,

 

Pytanie do was jakie macie sugestie co robic??

 

pozdrawiam

www.alltech24.pl - oświetlenie led, xenon, ringi ccfl, markery led, pokrowce samochodowe, przetwornice napięcia, lampy robocze led



[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=160bfe16170114a1][img]http://images41.fotosik.pl/1246/160bfe16170114a1m.jpg[/img][/url]
Opublikowano

Stozek zaczalem zmieniac ale musze dokupic jakas gume przejsciowke pomiedzy przeplywke - blosa bo zrobilo sie tam malo miejsca, co do parownika zapomnialem napisac ze tez juz ma przejechane okolo 100tys. Jakie parowniki polecacie do tego modelu (2,5 24V 192KM)??

 

 

pozdrawiam

www.alltech24.pl - oświetlenie led, xenon, ringi ccfl, markery led, pokrowce samochodowe, przetwornice napięcia, lampy robocze led



[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=160bfe16170114a1][img]http://images41.fotosik.pl/1246/160bfe16170114a1m.jpg[/img][/url]
Opublikowano
żeby silnik dobrze kręcił w całym zakresie obrotów musisz założyć dobry parownik o dużej wydajności np.OMVL R90 jest do 250km,w sam raz do 2.5 24v.
Nur bmw e32

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.