Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak w temacie. Jak można bez DRASTYCZNYCH uszkodzeń otworzyć maskę w e39 2002 kombi???????
nie ma to jak poczciwa niemiecka konstrukcja !
Opublikowano

hohohoho miałem ten sam problem!!!

 

nieźle się namęczyłem (chyba z 5 godzin) i nawet nie pamietam dokładnie jak to było po kolei z tym otwieraniem. chyba trzeba sciągnąć bardzo ostrożnie i na własne ryzyko atrape kratki chłodnicy razem z "logo" i probować ruszyć zamek śrubokrętem czy czymś podobnym.

 

ale tak jak mówie to jest straszny mozoł...lepiej poczekaj troszke moze ktoś bedzie miał jakiś lepszy trik ode mnie:/

Opublikowano

CHciałbym podpiąć się pod temat

Mi linka urwała się prawdopodobnie przy łączeniu pod maską.

W moim roczniku wyjęcie nerki nic nie daje, gdyż pomimo wyjęcia jej i tak blokuje dostęp do zamka plastikowy element którego nie chciałbym łamać.

Żeczywiście w starszych modelach (u mojego brata 528 99') nie ma takiego plasttikowego elementu więc i żeczywiście można po wyjęciu nerki po lince dotrzeć do zamka i go otworzyć.

Ale co zrobić z moim przypadkiem ??? Łamać plastiki ???

Nie bardzo chce mi się wierzyć że w ASO w takich przypadkach tną maskę diaksem !!!!

Musi być jakiś sposób.

Zaznaczam, że po pociągnięciu linki za pomocą jakiegoś druta przez nerki zwolniło tylko lewy zatrzask a prawy nadal trzyma !!!

ktoś ma jakiś pomysł albo znajomka w ASO BMW który mógłby się podpytać jak to cholerstwo otworzyć przy jaknajmniejszych szkodach !!! Tylko proszę bez takich pomusłów jak już usłyszałem "łom w ręke i może puści"

nie ma to jak poczciwa niemiecka konstrukcja !
Opublikowano

Witam

 

pomimo wyjęcia jej i tak blokuje dostęp do zamka plastikowy element którego nie chciałbym łamać.

Łamać plastiki ???

jeżeli jesteś na 100 % pewien że nie ma innego wyjścia to ŁAM, to tylko kawałek plastiku - zawsze możesz go wymienić

marzenie : E34 M5

http://img266.imageshack.us/img266/9927/540podpisnj4.jpg

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Otwarcie maski skończyło się tym, ze trzeba było od spodu auta dostać się do środka i zniszczyć zamek który się poprostu zacioł i wyciąć bolec wchodzący w zamek mimo prób pociągania za linkę od spodu pojazdu nic to nie pomagało.

zamek i bolec wszysko nowe koszt ok 150 zł plus linka "bardzo poszarpana" dlatego lepiej wymienic ok 47 pln + 4 godziny na warsztracie i koszt otworzenia 350 zeta.

trochę się nazbierało ale już działa

 

AHA przez nerkę teżmożna prubować pod warunkiem że zamek nie stoi tylko uszkodzona jest linka. mam tu na mysli lewy zamek i e39 po lifcie, bo prawy mozna bez problemu otworzyć za pomocą wygiętego drutu. Wyjęcie nerki bez uszkodzeń, raczej nie możliwe, następnie trzeba wyłamać plastik w lewym gurnym rogu obudowy chłodnicy i tam jest wyczuwalne ucho za kture zaczepia się linkę i tyle.

NERKA i plastikowa osłona chłodnicy zniszczone (koszt mieznany)

OBYŚCIE NIGDY NIE MUSIELI AWARYJNIE OTWIERAC E39 2002.

nie ma to jak poczciwa niemiecka konstrukcja !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.