Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Mam bunię E36 2.0 rocznik 94. Wróciłem sobie z majówki , podjechałem na kanał i wykryłem parę wycieków nie mówiąc o chęci wymiany kilku elementów zawieszenia.

Stąd moje pytania:

1) czy lepiej oddać swoją maglownicę do regeneracji , czy kupić nową (cieknie nieznacznie) i ile może kosztować taka po regenaracji (słyszałem że ok 700 pln) ?

2) prośba o stronkę z rozrysowanymi elementami zawieszenia tylnego.

 

 

Z góry dziękuję i pozdrawiam!

Opublikowano

lepiej kupić nową

spotkałem się z przypadkami że odbierali maglownice po regeneracji i po miesiącu jazdy problem wracał (ale są też zwolennicy tego zabiegu , jednakże ja jestem zdecydowanie przeciw)

Cena maglownicy to coś w granicach 2000zł ( ale nie dam za to głowy uciąć)

Opublikowano

Co do 2 pytania to elementy zawieszenia tylnego rozrysowane będziesz miał na realoem po wpisaniu VIN-u.

A co do regeneracji to lepszy pomysł niż zakup używanej, a nowa niestety swoje kosztuje.

POLSKA TO JEDYNY KRAJ W KTÓRYM PREZYDENT MA SWOJĄ KOPIĘ ZAPASOWĄ
Opublikowano
mnie w aso powiedzieli ponad 3500 za maglownice;/

 

no to fajnie

:?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.