Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

Padł mi silnik w moim e36 coupe z 92roku. Kupiłem silnik z 98roku, czyli juz najpewniej m44. Z tego co czytałem, to mechanicznie wszystko powinno pasować bez większych problemów, ale jak wygląda sprawa elektryki, a dokładniej immobilizera? czy da sie to jakos obejsc, czy musze miec stacyjke i kluczyk nowy?

Opublikowano
witam

Padł mi silnik w moim e36 coupe z 92roku. Kupiłem silnik z 98roku, czyli juz najpewniej m44. Z tego co czytałem, to mechanicznie wszystko powinno pasować bez większych problemów, ale jak wygląda sprawa elektryki, a dokładniej immobilizera? czy da sie to jakos obejsc, czy musze miec stacyjke i kluczyk nowy?

 

powinno wszystko pasowac ale głowy nie dam :D a co do immobilizera to to są magicy, którzy takie rzeczy wycinają w pień w pare minut wiec popytaj u siebie w okolicy :D

Z racji tego, że spadł śnieg, przypominam, że piłowanie GOLFA na ręcznym, to nie DRIFT!!!!

***

Nie dyskutuj z idiotą , na początku sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

***

http://picasaweb.google.co.uk/kieltj/BMW - moje BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.