Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
w szok-testerze na stacji kontroli pojazdów diagnosta nie potrafi wprowadzić prawidłowych danych pojazdu, lub ich nie ma w bazie danych więc jest tylko wynik, a nie ma wymaganych do porównania kryteriów. Pytanie brzmi, jaka powinna być prawidłowa wartość przyczepności podawana przez tester,oczywiście interesuje mnie wyłącznie oś tylna ze względu na specyficzna konstrukcję
Opublikowano

Po sprawdzeniu amortyzatorów i wyniku niezadowalającym sprawdź jeszcze stan czterech gumowych tuleji w zawieszeniu (oczywiście tylnim). Ja wymieniłem amorki a potem okazało się że mam do wymiany własnie te luleje. W moim przypadku wymiana amorków okazała się niepotrzebna. :mad2:

 

Człowiek uczy się na błędach.

Opublikowano
tuleje wymienione razem z amortyzatorami, zadnych luzów, ale szukam informacji jaką max. przyczepność może podać tester. Widzę że dość trudny temat, ale znalazłem już adres do wsparcia technicznego producenta testera, po świętach będę próbował

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.