Skocz do zawartości

Nagrzany silnik- falujące obroty!!! POMOCY!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! Piszę na forum poraz pierwszy. Posiadam Becie e36 1.8i rok 1993. Jest zagazowana i posiada blosa. Problem który nie moge rozwiązać jest następujący. Odpalam samochodzik wszystko pięknie na benzynie- obroty nie falują. Przełączam na gaz -idealnie (obroty nie falują). Po przejechaniu paru kilometrów gdy silnik się nagrzeje (wskazówka tempertury na środku) zaczynają się falowania w zakresie 200-800 obr. nadmienia iż mam nówkę reduktor, sondę lambda, silniczek krokowy, swiece, kable, zamiast zwykłego filtra -stożek. Proszę pomóżcie! Jestem w zajebistej desperacji. Mój mechanik juz ośiwiał przez nią (posiada identyczna i jest wszystko OK). Już nie mam pomysłów co jej może być.
Opublikowano
dołączam się,ja mam tak samo,dodatkowy objaw u mnie to jak utrzymuje stałą prędkość np.110km/g na 5-tce to wtedy zamula i delikatnie szarpie z dnia na dzień coraz bardziej,ale jak wcisnę do dechy to normalnie przyśpiesza. Na paliwie i na gazie to samo .Czyżby przepływomierz walnął ?Ale jak zimny to dobrze chodzi.
Opublikowano
dzisiaj byłem u mechanika i powiedział że to wina sondy lambda.Jutro zostawiam auto i będę wiedział jak i co,wstępne koszty to 50zł.za podłączenie do komputera i 180zł. sonda.Jutro dam znać .
Opublikowano
Zgadza się ! lambdzia miałem walnięta tylko że przed wyminą sondy falował mi cały czas a po jej wymianie tylko faluje jak wskazówka temperatury silnika idealnie stanie na srodku. I tak przy okazji becia pali mi 16.5 l gazu w mieście, a naprawdę jeździłem nią bardzo spokojnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.