Skocz do zawartości

e23 - deska - jak najprosciej sie dostac


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
lampka ktora naswietla zegary troche juz slabo chodzi i chcialbym mocniejsza dac

Jeżeli jesteś zainteresowany to ; :arrow:

1. Zdjąć kierownice i położyć jakąś miękką szmatkę na trzpień konsola kierownicy bo można porysować szybkę od zegarów.

2.Wyciagnąć zegary przez wykręcenie śrubek mocujących przed szybką u góry jest widoczny taki płaskownik. Podważyć ten płaskownik i wyciągnąć.

3.Wypiąć trzy wtyczki wcześniej przesunąć takie zabezpieczenie.

UWAGA! koniecznie odłączyć akumulator. :!: :!: :!:

Jeszcze pytanie tylko czy ta regulacja oświetlająca zegary/z lewej strony kierownicy ta z pokrętłem/ jest na max? :wink:

Opublikowano
lampka ktora naswietla zegary troche juz slabo chodzi i chcialbym mocniejsza dac

Jeżeli jesteś zainteresowany to ; :arrow:

1. Zdjąć kierownice i położyć jakąś miękką szmatkę na trzpień konsola kierownicy bo można porysować szybkę od zegarów.

2.Wyciagnąć zegary przez wykręcenie śrubek mocujących przed szybką u góry jest widoczny taki płaskownik. Podważyć ten płaskownik i wyciągnąć.

3.Wypiąć trzy wtyczki wcześniej przesunąć takie zabezpieczenie.

UWAGA! koniecznie odłączyć akumulator. :!: :!: :!:

dzieki pobawie sie, tak sadzilem ze to troche skomplikowane

Jeszcze pytanie tylko czy ta regulacja oświetlająca zegary/z lewej strony kierownicy ta z pokrętłem/ jest na max? :wink:

tak :) obslugiwac ten samochod to umiem :)

Opublikowano

tak :) obslugiwac ten samochod to umiem :)

z całym szacunkiem, ale jak pierwszy raz wsiadłem do E23 miałem wrażenie, że słabo świecą zegary dopiero wieczorem podziwiałem ten piękny pomarańcz :shock: i tak się zachwycam do dzisiaj :wink:

Opublikowano
No to ja mam takie pytanie : nie dziala mi predkosciomierz i zarazem tez ekonomizer w e23. Z tylu wychodza mi trzy podlaczone zlaczki. Jedna wciskana na plytke drukowana z duza iloscia kabli , jedna wciskana na plytke drukowana z jednym kabelkiem jednozylowym (to mnie bardzo dziwi , tak jakby brakowalo jeszcze jednej zylki ...) i jeden niebieski chyba na zwyklej wtyczce. Moze ktos wie czemu to noe chodzi ?? Jak mam to sprawdzic , ktory to jest kabel i czy on bezposrednio idzie do dyfra czy jeszcze przez cos przechodzi ????
Opublikowano

Zun, mialem to ...ze mi nie dzialal predkosciomierz i ekonomizer.... niedawno to dopiero mi naprawili... bo wielu mechanikow zwalalo na rozne powody (wlasnie mowili ze to te wiazki poszly, albo czujnik przy dyfrze, ktory nawet kupilem nowy i wymienilem :/)

.. a jak nie chodzilo tak nie chodzilo... sie okazalo ze to akumulatorki z tylu padly... ekonomizer nadal nie chodzi niestety :/ ale Vmierz na szczescie odzyskal zycie :) ....

akumulatorki w desce zuzywaja sie i wyciekaja...

Opublikowano
No to ja mam takie pytanie : nie dziala mi predkosciomierz i zarazem tez ekonomizer w e23. Z tylu wychodza mi trzy podlaczone zlaczki.

Wydaje mi sie ze"zalew" ma słuszne uwagi z tymi akumulatorkami, ale sprawdź sobie połączenia lutowane tzw. zimne luty. Jak masz tam wtyczki główne /niebieska i biała/ na takie szpileczki w tych miejscach nie ma często odpowiedniego styku. A jeżeli chodzi o ten jedno żyłowy kabelek to masz racje wchodzą dwa przewodziki zakończone małą wtyczką /czarna/ pod wskaźnik paliwa i obrotomierz. :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.