Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,mam dylemat odnosnie obudowy filtra oleju,przy wymianie uszkodzonych uszczelek zauwazyłem ze 2 otwory sa zaslepione prawdopodobnie to otwory na wejscie przewodów od chłodnicy oleju.Jeden z nich jest na imbus a 2 zaslepka jest chyba oryginalna.W jaki sposób wykrecic te zaslepki czy sa na stałe?Oraz w którym miejscu ósemka ma oryginalnie zemontowana chłodnice oleju??

 

pozdrawiam

Opublikowano
Widocznie ktoś kombinował jak by tu jeździć bez dodatkowego chłodzenia oleju..zaslepił jak sie dało wyloty do chłodnicy...co na pewno wpływa na grzanie się silnika,co będzie latem??.... W poście poprzednim masz zdjęcia od gościa z Angli w jego 750tce, więc widać wszystko jak na dłoni,przewody wychodzące z puchy....do chłodnicy umieszczonej pod chłodnicami głównymi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.