Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,krok po kroku usuwam rózne usterki i zauwazyłem wyciek oleju spod obudowy filtra,wchodza z boku dwa przewodu i po uruchomieniu auta kapie olej z jednego z nich w jaki sposób odłaczyc oba przewody??Prawdopodobnie uszczelka odmówiła posłuszenstwa :?
Opublikowano

W tym wieku simeringi maja prawo do wszystkiego i co najmniej by nie trzymać szczelnie tego do czego zostały przeznaczone....naprawa jest prosta w szczegółach i troszkę mniej jeśli chodzi o dojście, ale dla mnie była to sama frajda.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=EG21&mospid=47330&btnr=11_1089&hg=11&fg=30

 

Wiec masz do wymiany simeringi nr 7, w serwisie maja od ręki. Aby wyjąc oba przewody musisz odkręcić blaszkę nr 12 śrubą 13.Założyć nowe i po bólu. Potrafi też polecieć z pod czujnika ciśnienia oleju nr 16 a dokładnie z niego samego. Dobrze by było najpierw zlokalizować dokładnie skąd leci choć pamiętam,ze to było niełatwe.Używałem lusterka.

 

 

Fotorelacja z bardzo dokładnymi zdjęciami jest dostępna jak zwykle na stronie: http://bmwe32.masscom.net/ dział ENGINE :removing the oil filter canister/housing (v12) Powodzenia! :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.