Skocz do zawartości

Jak wymienic mechanizm wybierania tzw. wodziki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

... były podobne tematy... jeden znalazłem identyczny ale z e30... nie wie mczy jest to tak samo rozwiazane...

 

Problem polega na ciężko wchodzących biegach...

Nie jest to mega ciężko... ale sporo cięzej niż np. w poprzednim e38... lub chociazby w innym samochodzie jakim jezdze...

problem przewaznie jest przy 5... nie moge ze srodkowej pozycji wbić go w prawo... ja już go wbije w prawo to bez problemu idzie w góre na swoje miejsce.

dziś sprawdze olej dla "przyzwoitości" ... ale to wina napewno nie oleju.

Biegi chodza tak samo , nie zaleznie czy skrzynia jest zimna czy sie juz nagrzeje... nie wydaje żadnych zgrzytów puków itp... dzwieków swiadczacych o zużyciu...

 

Ze wzgledu na to iż każde auto staram się meic w takim stanie żebym nie miał sie do czego doczepić ... chce to sprawdzić i naprawić..

Czytajac forum nasuwa sie myśl że to mechanizm wybierania " jabłko" ...

albo jeszcze bardziej prawdopodobne " WODZIKI"

 

Chodzi o to jak się do tego dostać ???? - Od góry czy od spodu auta...

jak się to wymienia ? - demontaz itp ...[/b]

Edytowane przez Rafal_W_wa
http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Opublikowano
... były podobne tematy... jeden znalazłem identyczny ale z e30... nie wie mczy jest to tak samo rozwiazane...

 

Problem polega na ciężko wchodzących biegach...

Nie jest to mega ciężko... ale sporo cięzej niż np. w poprzednim e38... lub chociazby w innym samochodzie jakim jezdze...

problem przewaznie jest przy 5... nie moge ze srodkowej pozycji wbić go w prawo... ja już go wbije w prawo to bez problemu idzie w góre na swoje miejsce.

dziś sprawdze olej dla "przyzwoitości" ... ale to wina napewno nie oleju.

Biegi chodza tak samo , nie zaleznie czy skrzynia jest zimna czy sie juz nagrzeje... nie wydaje żadnych zgrzytów puków itp... dzwieków swiadczacych o zużyciu...

 

Ze wzgledu na to iż każde auto staram się meic w takim stanie żebym nie miał sie do czego doczepić ... chce to sprawdzić i naprawić..

Czytajac forum nasuwa sie myśl że to mechanizm wybierania " jabłko" ...

albo jeszcze bardziej prawdopodobne " WODZIKI"

 

Chodzi o to jak się do tego dostać ???? - Od góry czy od spodu auta... do jabłka chyba od góry do stac sie mozna...

jak się to wymienia ? - demontaz itp ...[/b]

 

 

 

Panowie... nikt naprawde tego nie robił i nie orientuje sie co jak???

http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Prawie to robiłem, na razie tylko usunąłem osłony, tłumiki, i skrzynie z dwóch tylnich poduszek i wtedy wydaje się to wszystko możliwe do wymiany, jest to pare elemencików gumowych i chyba jakieś plasticzki, najpierw spróbuję to gdzieś dostać a potem wymienię, ale jestem pewny że braki precyzji pracy pomiędzy tymi cięgłami przyczyniają się do zanikania przerwy między 3 i 5 a także ogólnie ciężkiej pracy lewarka- mam to samo :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.