Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Chciałem się poradzić w sprawie jednej rzeczy.

Kiedy wjeżdżam w jakieś dziury to słychać bardzo zawieszenie. Dosłownie wali. Ale nie jest to spowodowane wybitymi końcówkami czy sworzniami. To całkiem inny dźwięk taki tępy.

Czytałem sporo na forum o jakiś gumach na amortyzatorach czy odbojach. Czy to one mogą powodować głośną pracę zawaisu :?: Nie ma znaczenia czy jadę na 15' czy 17'. Amortyzatory sprawne w pełni.

Dodam że gdy brat wjeżdża w takie dziury w jego aucie jest cichutko. Bierze je tak gładko.

Proszę o pomoc. Niedługo będę remontował zawias i od razu zrobiłbym również to.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano

Za to mogą być odpowiedzialne poduszki amortyzatorów, bądź wytłumiacze uderzeń. Ale obie te rzeczy wymienia się standardowo podczas wymiany amorków. Jeśli robiłeś wymiane w warsztacie, to może Cię naciągneli i Ci nie wymienili a kase policzyli.

Ustal jak było.

 

A cenowo wygląda to tak (piszę odnośnie tylnego zawiasu bo ostatnio robiłem):

1szt poduszki amortyzatora - 30zl jakieś allegro, 50zł firmy Sachs

1 komplet/2amorki wytłumiacza uderzeń + ochrona przeciwpyłowa (sprzedawane w zestawach, a zwane SERVICE KIT) to 50zł.

Czyli komplet na tył to 150zł.

http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/ - moja Bumcia ;)




http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/spalanie.gif

Opublikowano

Ja nie zmieniałem amorków w samochodzie. Jak kupiłem to juz tak było.

Czyli w skrócie taka imprezka by z 300zł kosztowała :?: Dużo z tym roboty jest :?: Trzeba cały amor wyciągać :?:

A czy Ty również robiłeś te poduchy z powodu głośnej pracy :?:

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano
U mnie stary też waliło jak za okupacji.I mnie ta imprezka wyniosła z robocizną 1.000 zeta polskiego. :twisted2:
http://www.bmw-sport.pl/images/signatures/1868313008478371b841670.gif
Opublikowano

Jeśli chodzi o zawieszenie tylne to dużo z tym roboty nie ma. Jeśli robisz to sprawnie to ok 45min do 1.5h. Z przodem to już większy problem jest i jeśli nie masz wprawy i dużo wolnego czasu to lepiej jechać z tym na warsztat.

Możesz podnieść przód/tył i ocenić jak wygląda wytłumiacz uderzeń (taka żółta pianka schowana nad ochroną przeciwpyłową). Niestety poduszki nie zobaczysz bo byś musiał amorek wyjąć. W obu przypadkach aby to naprawić musisz wyjąc amorki, ale jak pisałem z tyłu to nie problem.

 

Ja wszystkie te elementy wymieniałem razem z wymianą amorków, a wcześniej nie miałem z tym problemów.

 

Arczi a wiesz przynajmniej co Ci za te 1000zł wymienili?

http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/ - moja Bumcia ;)




http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/spalanie.gif

Opublikowano

Nie no stary ja nie będę tego robił. Nie biorę się za cos o czym nie mam pojęcia :D

Pytam o to bo z przodu mam do roboty praktycznie wszystkie końcówki i sworznie na wahaczu a z tyłu tylejki te pod progiem. pomyslałem że przy okazji mozna by te gumy wymienić.

Czy na tym obrazku je znajdę :?:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BE51&mospid=47425&btnr=31_0243&hg=31&fg=10

Jeśli nie to poproszę o jakieś foto jak to w ogóle wygląda :wink:

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano

http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/ - moja Bumcia ;)




http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/spalanie.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.