Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam problem tego typu ze zmieniłem skrzynie a wraz z nią musiałem zmienic komputer gdyż nie pasowała mi wtyczka do skrzyni (moja była na 2 bolczyki a "nowa" jest na 7) wszystko wydawało sie proste ale nie moge znależć jednego wejscia na wtyczke Sadzeze jest do zasilenie komputera Wszystkie inne pasuja Okazuje sie tez ze chyba moja stara skrzynia nie miała komputera a kabel kitóry szedł od skrzyni był podłączony do jakiegos urządzenia wielkosci pudełka po papierosach Co zrobic z takim czyms Bo skrzynia chodzi mi chyba w trybie awaryjnym Nie zmienia biegów
Opublikowano
Zgodnie z tym, co juz kiedyś Ci napisałem, Twoja nowa skrzynia nie będzie działać, dopóki nie zainstalujesz w samochodzie komputera, wiązki i innych czujników dostarczających informacje do komputera (właściwego dla skrzyni) Ta skrzynia, którą miałeś, różni się od tej którą masz spospobem sterowania. W starej, jest tylko jeden elektrozawór, odpowiadajązy za lock up konwertera za resztę odpowiada linka. Nowa jest całkowicie sterowana przez elektrozawory, które dostają impulsy z komputera, który to z kolei dostaje je między innymi z czujnika prędkości, tps, czy kompa silnikowego. Zapomnij o pospinaniu tego jakoś tam... Musisz kupić albo skrzynię starego typu (względnie wyremontować starą) albo skombinować resztę gratów i mieć łeb lub łebskiego kolegę, żeby to zaszczepić do samochodu, o ile nie pociąga to za sobą jeszcze jakichś zmian. Z tego, co pamiętam ktoś na forum miał 4hp22 do e23, która powinna zrobić robotę.
Opublikowano
a wiec tak mam komputer wraz z przewodem który idzie do skrzyni wychodza z niego jeszcze 3 wtyczki jedna jest podłączana tu koło lewarka 2 do zmieany trybów jazdy i trzecia wydaje mi sie ze jest zsileniem albo czyms podobnym te 2 pierrwsze znalazłem bez problemu ale z tą 3 mam problem wiem tilko tyle ze ta trzecia miała wejscie do komputerów które sa w komorze silnika (było tam zasilenie i kolejna mała wtyczka której u siebie znalezc nie moge ) nie wwiem co teraz zrobic Gdybym znalazł taka skrzynie jak miałem byłbym szczesliwy ale mam jeszcze nadzieje ze z ta sobie jakos poradze ale widze ze bedzie trzeba przezucic jeczcze jakies wiazki gorzej jak to nie bedzie miało sensu
Opublikowano

Tzrecia wtyczka to zasilanie, połaczenie z kompem silnika, modułem check control, czujnikiem pozycji przepustnicy. W modelach, które to wyposażenie mają, wpina się ją w gniazdo, które znajduje się pod schowkiem ( przy otwartym schowku, leżąc na podłodze, widać dwie pary wtyczka/gniazdo czarne i białe zaraz przy bocznej ściance) Stary model zatem ma inny komp ( nie potwierdzone - tak przypuszczam) i przepustnicę ( inne sterowanie kickdown itp) Nie wiem jak ze współpracą pozostałych urządzeń, do których wpiąłeś dwie pozostałe wtyczki (pozycjoner i przełącznik trybów) Wygląda na to, że sytuacja jest kłopotliwa... albo zdobędziesz wszystko od nowszego modelu, albo musisz znależć inną skrzynię. Ten chłop miał w okolicach lipca taką skrzynię:

 

http://www.allegro.pl/item290833055_skrzynia_biegow_bmw_4hp22_automat_z_gwarancja.html

 

I jeszcze raz powtórzę, poczytaj posty, daj ogłoszenie na forum, ktoś kto miał taką skrzynie, mówił chyba, że mu zawadza... Tak coś kojarzę...

Opublikowano
wszystko sie zgadza bo wyswietla mi sie komunikat check control a w dawcy skrzyni widziałem ze ta wtyczka była pod schowkiem Teraz bede próbował przełozyc reszte wiązki i moze to cos da

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.