Skocz do zawartości

Codier Stecker (klucz kodowy) w zegarach MotoMeter i VDO


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

chcę założyć do mojej e30 licznik z obrotomierzem, teraz mam licznik z wielgachnym zegarem :|

Kupiłem zegary z obrotomierzem firmy MotoMeter, ale od silnika 6 cylindrowego i żeby prawidłowo mi pokazywał w moim 4 cyl. potrzebuję zmienić (lub odpowiednio zmodyfikować) klucz który odpowiada za prawidłowe wyświetlanie obrotów (w zależności od liczby cylindrów). klucz ten znajduje się na wewnętrznej części zegarów przy obrotomierzu:

http://img264.imageshack.us/img264/8113/01at8.th.jpg

Chyba nie muszę tłumaczyć nikomu zasady działania tego klucza bo jeśli ktoś go widział to wie, że ma on 10 pól kodowych i które w odpowiedni sposób przełączają styki w gnieździe (w liczniku) i przez to przełączają tryb pracy pomiędzy 4 a 6 cylindrów...

http://img187.imageshack.us/img187/9622/03uj1.th.jpg http://img142.imageshack.us/img142/7398/02ew5.th.jpg

 

Jak widać na zdjęciach klucz ten ma ponumerowane pola kodowe (od góry na kluczu widać cyferki (1, 5, 6, 10) odpowiadające za nr styku w gnieździe).

I w związku z tym potrzebuję się dowiedzieć które pola kodowe mają być wycięte (tak jak to widać na ostatniej fotce, wycięty styk nr 8 dla silnika 6 cyl.), żeby licznik pokazywał dobrze obroty dla silnika 4 cylindrowego. Jeżeli ktoś by miał możliwość podpatrzenia jak wygląda klucz do silnika 4 cyl. to był bym wdzięczny za umieszczenie informacji o numerach wycięć w w.w. kluczu.

 

Z góry dziękuję za jakiekolwiek informacje :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.