Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wlałem go raz i do tego tylko 200ml bo na bagnecie było mało oleju, a czymś musiałem uzupełnić.

 

Nie bardzo tez rozumiem co ma MD do benzyny w oleju?

 

Stan oleju uzupelnia sie olejem a nie moto-doktorem :mrgreen: :duh:

 

Bezposrednio nic nie ma, ale jak lejesz moto doktora do silnika to swiadczy to o jego zlym stanie badz kompletnym zuzyciu. Widziales rozebrany silnik po stosowaniu moto doktora? Nic dziwnego, ze kompresja wzrosla jak sie wszystko oblepilo mazia :duh:

Szczescia i pomyslonsci zycze. :cool2:

Opublikowano
pomoz a nie glupoty piszesz :norty: :norty:

ja głupoty pisza ? uwaliłeś 9 postów bez sensu i jeszcze się czepiasz

przestań dyskutować na temat bezsęsowności swoich wypocin tylko powiedz krótko :

KTÓRĘDY MOŻE DOSTAĆ SIĘ BENZYNA DO OLEJU W NOWOCZESNYM SILNIKU ?

jak nie jesteś w stanie na to jednoznacznie odpowiedzieć to nie dotykej nawet klawiatury

Opublikowano
pomoz a nie glupoty piszesz :norty: :norty:

ja głupoty pisza ? uwaliłeś 9 postów bez sensu i jeszcze się czepiasz

przestań dyskutować na temat bezsęsowności swoich wypocin tylko powiedz krótko :

KTÓRĘDY MOŻE DOSTAĆ SIĘ BENZYNA DO OLEJU W NOWOCZESNYM SILNIKU ?

jak nie jesteś w stanie na to jednoznacznie odpowiedzieć to nie dotykej nawet klawiatury

 

...93rok to nowoczesny silnik :?: wypociny to ty robisz i sie nie czepiaj :mad2: :mad2: czemu taki madry a nie odpowiedziales co jest przyczyna :?: ..jak ci przeszkadza moje pisanie to nie czytaj :mad2: :mad2: :mad2: czyba czytasz a nie rozumiesz co czytasz :mad2: :mad2: :mad2: ..odczep sie :mad2: :mad2: :mad2:

Opublikowano

Chyba sobie problem rozwiązałem. Silnik prawdopodobnie się zalewa przy każdym dodaniu gazu.

 

Postanowiłem dziś wyciągnąć przepływomierz i zobaczyć jaki to rodzaj i w jakim jest stanie. Wyciągam długi płaski palec z płytką. Oglądam i widzę że płytka jest jakby pęknięta ( od góry do dołu) na szerokości 2mm. Wyglądało to z boku jak litera "V" zamiast "l":cry2: . Po bardzo delikatnym dotknięciu tego pękniętego końca poprostu odpadł. Teraz auto na wolnych obrotach faluje, ale za to dostało "kopa". Spalanie pewnie wzrośnie 200% :mad2:

Opublikowano
Chyba sobie problem rozwiązałem. Silnik prawdopodobnie się zalewa przy każdym dodaniu gazu.

 

Postanowiłem dziś wyciągnąć przepływomierz i zobaczyć jaki to rodzaj i w jakim jest stanie. Wyciągam długi płaski palec z płytką. Oglądam i widzę że płytka jest jakby pęknięta ( od góry do dołu) na szerokości 2mm. Wyglądało to z boku jak litera "V" zamiast "l":cry2: . Po bardzo delikatnym dotknięciu tego pękniętego końca poprostu odpadł. Teraz auto na wolnych obrotach faluje, ale za to dostało "kopa". Spalanie pewnie wzrośnie 200% :mad2:

\

gratuluje :cool2: :cool2: :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
pomoz a nie glupoty piszesz :norty: :norty:

 

Za to dostajesz ostrzezenie. Jestes mistrzem wprowadzania zamieszania na tym forum :duh:

Moderator
Opublikowano
jak by wtrysk lal to by zle pracowal na benzynie... :mad2:

no to skąd by było paliwo w oleju ?

pewnie powiesz że tak jak w fiacie 125p pęknieta membrana w pompce paliwa... :jawdrop:

szkoda że jedynie Ty chcesz pomóc a my tylko zaszkodzić

 

a co on napisal :?:sprowokowal mnie :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.