Skocz do zawartości

podlaczenie ipoda(video) do bmw 530d (e60)

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam pytanie odnosnie montazu i-poda w bmw 530d (e60).czy da sie zamontowac ipoda nano zeby odtwarzac z ipoda na ekran obraz(mozna kierowac tego ipoda idrivem??? ) ??znalazlem stronke gdzie pokazane sa dwa wynalazki juz wam pokazerze jakie :) prosilbym o wypowiedz na ten temat bo jestem zielony :lol: http://www.pegasussl.co.uk/advanced_search_result.php?keywords=e60&categories_id=&inc_subcat=1&manufacturers_id=&pfrom=&pto=&dfrom=&dto=&x=0&y=0 zaznacze ze mam navi business jezeli to cos ma do tego.Jezeli to co pokazuje to pic na wode to moje 2 pytanie brzmi jak podlaczyc samemu ipoda normalnego tak zeby obslugiwac go i-drivem??czy wogole to da sie da zrobic.pozdrawiam
Opublikowano
  • Autor
idx dziekuje za rade ale powiedz mi czy to dziala naprawde ??tzn z ipoda masz teledyski i mozesz ogladac na ekranie bmw tak?? mozna operowac z idrive ipoda?? czy poprostu to byla odpowiedz ogolna ?? ale mimo tego dziekuje za odpowiedz pozdrawiam :cool2:
Opublikowano
Po przez ten kabel z www.dension.pl można oglądać teledyski na ekranie tv bmw i sterowanie jest z radia bmw - sprawdzone w e46. Nie wiem jak to będzie w e60, najlepiej zadzwoń do nich wszystko Ci powiedzą.

Jest:

F45 2016r oraz e61 2005r

Były:

E38 740d 2000r

E90 320d 2005r

525 tdsA '95 Chip na 172 KM

Kawasaki ZX-12R '04 na Power Comander III

740iA '93;

Pozdrawiam

Michał

Opublikowano
  • Autor
dziekij Busaart wlasnie wyslalem im zapytanie i czekam na odpowiedz :)
Opublikowano
  • Autor
wyaslali mi odpowiedz ale pytaja sie numer podwozia(ramy) i rok produkcji radia,wie ktos moze jak sprawdzic ten rok czy to moze jest rok taki sam jak produkcja auta ??czy moze to sie dzieli na jakies przegrody modelowe
Opublikowano
  • Autor