Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jestem nowym użytkownikiem tego forum i Proszę o poradę. Problem dotyczy rozebrania boczka tylnych drzwi w BMW E-60. Kilka dni temu coś mi się w drzwiach poluzowało i paskudnie się tłucze przy zamykaniu drzwi jak i podczas jazdy. Generalnie nie mam problemu z takimi rzeczami ale ten AIR-BAG w drzwiach mnie lekko przeraża. Czy ktoś z szanownych forumowiczów dysponuje jakoś wiedzą w tym temacie. Nie ukrywam że z BMW nie miałem do czynienia i nie mam żadnej dokumentacji chętnie przejrzał bym TIS-BMW lub coś równoważnego.

Pozdrawiam Maciek

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Pierwsze co zrób to odłącz akumulator. Poźniej musisz odkręcić z tego co pamiętam dwa wkręty(zaślepione są takimi gumkami w kolorze tapicerki. po odkręceniu wkrętów musisz od spodu włozyć palce odchylając tapicerke i pociągnąć bo jest na korkach. U mnie akurat nie ma poduszki z tyłu ale mam z przodu i poduszka była zamocowana na tapicerce a nie na drzwiach wiec z tyłu moze być podobnie wiec odejdzie poduszka wraz z tapicerką
Opublikowano
Wielkie dzięki Bicker za podpowiedź. Czyli poza tymi zaślepkami nie powinno być żadnych niespodzianek. Czy odłączenie aku w tym aucie nie wiąże się z późniejszym kodowaniem sterowników serwisowym GT1 ? I jeszcze pytanie z innej beczki czy masz może polską instrukcję programowania nadajnika pilota bramy garażowej zabudowanego w lusterku wstecznym. I czy żaluzja w grilu ( nerkach ) jest zamknięta. No i co z ze wskaźnikiem temp. silnika w tym aucie, czy oprócz tych idiotycznych kresek na obrotomierzu jest jakiś inny instrument odczytu bo przy mocno zmodyfikowanym silniku trochę to jest nie miarodajne.
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
no uwazaj jeszcze z tą poduszką bo jesli ona będzie na tapicerce to jak za mocno pociągniesz to wyrwiesz kable od poduszki i od sterownia tylniej szyby. Jesli chodzi o odłączenie akumulatora to mozesz być spokojny moja była odłączona na miesiąć i nic się nie stało :) Co do instrukcji niestety Ci nie pomoge mam jedynie niemiecką. Co do nerki nie zrozumiałem pytania(chodzi o zaluzje na chłodnicy? jesli tak to ona sie otwiera jak silnik się odpowiednio dogrzeje. wskaźnika temp silnika nie ma w tym modelu są własnie te przesuwające się kreski na obrotomierzu
Opublikowano
no uwazaj jeszcze z tą poduszką bo jesli ona będzie na tapicerce to jak za mocno pociągniesz to wyrwiesz kable od poduszki i od sterownia tylniej szyby. Jesli chodzi o odłączenie akumulatora to mozesz być spokojny moja była odłączona na miesiąć i nic się nie stało :) Co do instrukcji niestety Ci nie pomoge mam jedynie niemiecką. Co do nerki nie zrozumiałem pytania(chodzi o zaluzje na chłodnicy? jesli tak to ona sie otwiera jak silnik się odpowiednio dogrzeje. wskaźnika temp silnika nie ma w tym modelu są własnie te przesuwające się kreski na obrotomierzu

 

Temperature można wywołać poprzez ukryte menu - patrz tuhttp://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=57919&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=. U mojego mechanika wyłączenie aku na 0,5h przed odłączeniem poduszki nie pomogło - konieczna była kosztowna wizyta w aso. :mad2:

Opublikowano

Witam

Trochę trzeba się napocić i bez strat też się nie obeszło ale to raczej kosmetyka. Przyczyną dzwonienia był poluźniony kawałek płaskownika z blachy, jest to rodzaj wspornika mocowany od szkieletu drzwi do mechanizmu opuszczania szyby. A i jeszcze jedno jeśli w aucie jest Air-bag w drzwiach to pod zaślepką z owym napisem jest śruba z torxem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.