Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy w silniku 2,0 z 2000 roku zastosowano pasek czy łańcuszek rozrządu ?? Po jakim przebiegu powinna nastąpić wymiana ??

Czy kilkuminutowy pisk chyba ktoregoś paska przy zimnym silniku to norma czy objaw jakiejś dolegliwości - silnik ma 74 tyś przebiegu.

Pozdrawiam.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam,masz u siebie łancuch rozrzadu a pisk prawdopodobnie wynika ze slizgajacego sie paska napedzajacego pompe aleranator itp.A czy owy pisk wystepuje tylko na zimnym silniku/?
Opublikowano
Tak , tylko przy zimnym silniku , ok 30 sek. Jak wyjade juz z garazu jest OK. Wymienic go ??? Czy mozna jeszcze polatac ???
Pozdrawiam.
  • 3 lata później...
Opublikowano

Panowie !!!

 

Odgrzebałem stary temat, gdyż nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat.. a nie chciałem zakładać nowego...

 

Czy może mi ktoś udzielić informacji przy jakim przebiegu robi się rozrząd? (zalecany?)

Tylko raczej oczekuję konkretnej informacji niż jaki ci zacznie piszczeć klekotać :) Jeździcie z3'ami więc na pewno się już nie jedna osoba spotkała z tym problemem.

 

Pozdr...

 

P.S. dopiero się noszę z zakupem, więc chciałbym wiedzieć, czy nie wpakuję się odrazu w dodatkowe koszta

Opublikowano

Rozrzadu sie nie dotyka.

 

Paelo wymien paski klinowe oba bo raczej drogie nie sa a wymiana dosyc latwa,a jak nie pomoze to ja bym zmienil napinacze paskow - najpierw tego glownego, a jak nie pomoze to tego od klimy. czy pisk jest taki typowy jakby slizgajacy sie pasek ?

 

sprawdz czy z ktoregos napinacza nie wycieka olej (czy nie jest "zapocony").

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Paelo już to miejmy nadziej zrobił w 2007 :mrgreen:
http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg
Opublikowano

:mrgreen: a ja myślę, że kolega nadal czeka na odpowiedz :P

 

haha uprzedzałem, że odgrzebałem stary temat - tymczasem dzięki za odpowiedz ;)

Opublikowano
uups nie spojrzalem na date :oops:
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.