Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Proszę o pomoc w wyjaśnieniu kilku błędów które po wykasowaniu wracają. Proszę też o porady co zrobić, co wymienić, ewentualnie naprawić aby błędy znikły. Oto one: :(

 

1. Single diagnosis DME / DDE - 139 Activation, map cooling

 

2. Single diagnosis DME / DDE - 115 Signal, Hot-film air-mass flow sensor

 

3. Single diagnosis LCM / CCM - 40 Thermical Oil Level Sensor

 

Domyślam się że 2-gi to coś z przepływomierzem ale co dokładnie? A 3-ci wyszukałem na forum że to czujnik temp. oleju, który znajduje się w misie, to prawda? Dodam że wcześniej nie było tego błędu pojawił się po wymianie oleju. :(

Pozdrawiam!

Paweł


Kiedyś było: e36 325i, e39 540i, e38 740i, e53 3.0d, e65 745i, e39 M5

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Proszę o pomoc w wyjaśnieniu kilku błędów które po wykasowaniu wracają. Proszę też o porady co zrobić, co wymienić, ewentualnie naprawić aby błędy znikły. Oto one: :(

 

1. Single diagnosis DME / DDE - 139 Activation, map cooling

 

2. Single diagnosis DME / DDE - 115 Signal, Hot-film air-mass flow sensor

 

3. Single diagnosis LCM / CCM - 40 Thermical Oil Level Sensor

 

Domyślam się że 2-gi to coś z przepływomierzem ale co dokładnie? A 3-ci wyszukałem na forum że to czujnik temp. oleju, który znajduje się w misie, to prawda? Dodam że wcześniej nie było tego błędu pojawił się po wymianie oleju. :(

 

Trzeci błąd mam też u siebie-to jest tak jak piszesz,ale nic z tym nie robię bo nic się nie dzieje.

Drugi-to błąd przepływomierza-może poluzowała się tylko wtyczka

Trzeci-znalazłem na angielskojęzycznym forum-że twoje auto nie ma zwykłego termostatu,tylko jest on wspomagany grzałką i to jest jej błąd(tak wyczytałem)

Opublikowano
Dzięki za pomoc, jeśli chodzi o przepływomierz to spr. kable i wtyczka jest OK, wydaje się że przepływka wysiadła bo jak na pracującym silniku odpinam wtyczkę to nic się nie dzieje, a tak chyba nie powinno być?

Pozdrawiam!

Paweł


Kiedyś było: e36 325i, e39 540i, e38 740i, e53 3.0d, e65 745i, e39 M5

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Właśnie dlatego możesz mieć ten błąd,nigdy na odpalonym silniku,albo chociażby na włączonym zapłonie nie odpina się wtyczek-automatycznie wskakuje błąd.Jedz wszystko pokasuj pod i sprawdż czy błędy powróciły.Jeżeli powrócą to niestety wymiana.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.