Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jakiś czas temu prosiłem o pomoc w sprawie złej pracy silnika powyżej 3500-4000 obr/min. Problem polegał na tym że auto na postoju wkręcało się super a podczas jazdy raz się wkręciło do 6000obr a potem tak się zachowywało jakby bło odcięcie na obrotach i tak coraz mocniej aż do 2000obr, coraz słabiej się wkręcało i tak ajk by nie na wszystkie gary. Ostatnio stojąc sobie na postoju, ot tak dla jaj pogazowałem sobie tak rasowo i nagle zauważyłem dym spod maski. Podniosłem maskę i okazuje się że gdzieś spod przegrody się dymi. Zaglądam pod spód auta a jedna rura jest czerwona od temperatury a druga normalna, dymiło się z okolic tej czerwonej.

Czy ktoś miał kiedyś taki przypadek???

Czy to może być zatkany któryś z odcinków układy wydechowego?

Przypomnę tylko że problem z obrotami nadal istnieje.

Jak sprawdzić czy to zatkany odcinek układu wydechowego?

Moje auto to 540i M62 V8 układ składa się z dwuch rur i pod koniec auta schodzi się w jeden tłumik.

 

Bardzo prosze o pomoc.

Pozdrawiam

Opublikowano
z tego co wiem rura i katalizator może się rozżarzyć jak np, zawiesi się wtrysk lub nie pali świeca , poprostu benzyna pali się w gorącym katalizatorze
Opublikowano

Temat już jasny ... rozwaliłem lewy katalizator bo po ściągnięciu tłumika dmuchało tylko z jednej strony, więc rozwaliłem ten z której nie dmuchało i ... moja kochana jeszcze nigdy tak nie chodziła :D

Ma takie je.nięcie że ho ho.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.