Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Odpal silnik i wyciągnij bagnet od oleju oraz odkręć korek od oleju na silniku. Przytkaj palcem dziure od bagnetu i zobacz czy wali nim powietrze jesli tak to silnik juz nadaje sie do remontu. Możesz rozgrzać silnik i wyłączyć go następnie po ok 15 sekundach odpalic ponownie. Spróbuj tak kilka razy. (TDS maja problemy z odpalaniem na goracym silniku). Jak bedziesz jechal możesz sprawdzić czy przy porządnym depnięciu w pedal mocno kopci i jakiego koloru jest dym. Jeśli zakopci chwilowo to jeszcze o niczym nie swiadczy, ale jak bedzie kopcil caly czas przy przygazowaniu to juz nie jest dobrze. Podobnie jak bedzie kopcil przy równych obrotach. Czarny dym jest jeszcze ok ale jesli bedzie niebieskawy to spala olej wiec tez trzymaj sie z daleka od takiego silnika. Jesli dymi na biało to prawdopodobnie plyn chlodniczy spala sie w komorze wiec tez silnik do remontu.
Opublikowano

a jak z turbo z tymi innymi czesciami co ma diesel nie wiem dokladnie jakie to sa bo na dieslu sie nie znam...

jestem zielony w tych sprawach :mad2:

Opublikowano

Bylo kilka watkow ciekawych z KONKRETNYMI poradami jak kupowac TDS. Sam sie do nich stosowalem.

Z wygladu i wyposazenia bardzo ladna sztuka ten Twoj upatrzony "turing"

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.