Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

W dniu dzisiejszym wymieniłem w swoim BMW wachacze na nowe firmy Teknorot oraz pozostałe elementy zawieszenia to jest drążki kierownicze drązek sierodkowy i łączniki stabilizatora i po złożeniu wszystkiego do kupy oba koła dziwnie są ułożone dodam ze nie byłem jeszcze na geometri i mam pytanie czy da sie to jaskoś wyregulowac bo okropnie to wygląda doradzcie coś prosze

 

POZDRAWIAM Radek

 

tak to wygląda

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images29.fotosik.pl/27/9dab4d3953a4eb0e.jpg

Opublikowano
czy moze coś zostało źle założone ??????????

 

....jak nie uważałeś jak robileś to teraz rób jak uważasz :lol:

 

...a tak na poważnie,to tak sie kończy podcieranie du*y szkłem. Mogłes kupić oryginalne wahacze lamenfordera, lub zamienniki swaaga ....lub już nawet od biedy coś z grupy febi.

Ale jak wolałeś założyć chińszczyzne to teraz się martw.

 

Jest jeszcze jedna możliwość - Twoje beemka to śrut po dzwonach, a stare wahacze były po kowalsku dogięte do "zmodyfikowanego" po strzale nadwozia.

Pozdrawiam!

Tomek

Opublikowano
ale ty płytki koleś jesteś :lol: :lol: :lol:

 

daruj sobie osobiste wycieczki :duh: :nienie: i lepiej pomyśl co zrobić z samochodem.

 

Fakt jest faktem - dałeś ciała i źle zrobiłeś zawieszenie. Wiec albo coś źle poskładałeś (co jest mało prawdopodobne), albo masz banana zamiast beemki, albo też wahacze które kupiłeś - najtańsza tandeta - nie trzymają wymiarów.

Dodam ze gemetrią tego nie ustawisz.

Pozdrawiam!

Tomek

Opublikowano
No faktycznie coś jest nie tak,a na obu stronach jest tak samo?Jak tylko jedna to bym się zmartwił bo faktycznie by mogło wyglądać na trafione autko.Chyba że końcówki powkręcałeś w drążku do końca ale to by dało efekt raczej rozkraczny \ / i ciężko by się jechało.Tam nie ma jak zamieć wachaczy wiec ja bym przyjżał się sciągniętym częściom.Ja zawsze przed założeniem porównuje wymieniane elemęty. Wczoraj trafiłem trefny drążek środkowy,był o 4mm krótszy z jednej strony (żle sprasowany) pierwszy raz w zyciu coś mi się takiego trafiło, a jednak...
Opublikowano

problem rozwiązany do montażu dolnych wachaczy sa dwa gniazda zewnętrzne i wewnętrzne wystarczyło przełozyc wachacze do gniazda wewnętrznego i koła wróciły do normalnego ustawienia acha i jeszcze jedno wszystkie wyjete wachacze były ogrinalne ocechowane logiem BMW tak ze nie były to zadne części robione przez kowal tak ja napisał to jeden z forumowiczów dodam ze w bardzo chamskim stylu

 

POZDRAWIAM

Opublikowano
to samo chciałem Ci napisać, przykręciłeś dolne wahacze do innych otworów w "sankach" i stąd taka była różnica, mi to też się kiedys przydarzyło. :duh:
Opublikowano
No to chyle głowę przed kolegami,faktycznie wyleciała mi z głowy ta możliwość ale za to coś teraz zostanie dzięki temu w pamięci :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.