Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wiem że ten temat nie raz był pisany każdy przedstawia problem ale nikt nie zna odpowiedzi tzn nikt jej nie opisał co jest powodem, a mnie już szlak :mad2: trafia, ale do rzeczy w moim e36 z czasem przestały działać elektryczne szyby i centralny zamek, rozbierałem kombinowałem i nic nawet doszło do tego że winę zwaliłem na centralkę kupiłem ją i [BAD] nie chodzi dalej to samo.już nie mam siły, ale doszedłem do tego że centralka ta odpowiada za szyby, zamek centr, i ściemnianie światła wewnętrznego i to wszystko współpracuje ze sobą, u mnie siłowniki są sprawne każdy jeden miałem wyciągnięty i sprawdzony tu gdzieś coś z kablami jest nie tak zresztą żadne urządzenie nie psuje się czasowo czyli że raz działa a raz nie jak już coś walnie to nie chodzi a w naszych przypadkach raz jest dobrze a raz nie i co jest tego powodem. najgorsze jest podjechanie pod cpn i zatankowanie bo jak zamek nie puści to wlew jest zamknięty. jeśli chodzi o szyby spuszczane elektrycznie to pod kierownicą są przekaźniki i jak w jednym z nich dam masę to szyby chodzą i teraz za każdym razem gdy tylko chcę spuścić szybę to muszę masę podać na przekaźnik, Bardzo zależy mi na tym aby w końcu dojść do tego co jest powodem tych centralnych, nie lubię jak mi coś nie działa, więc jeśli ktoś uporał się z tym problemem to niech napisze jak to zrobił a spodziewam się że każdy będzie miał tą samą awarię bo tego za dużo jest na forum
Opublikowano
Sprawdź przełącznik w drzwiach tzn ten który ma sie wcisnąć po zamknięciu drzwi mi centralny szalał i on był powodem tego.
Opublikowano
moduł wymieniłem mam teraz dwa, zasilanie wychodzi, a przełącznik w słupku jest dobry i dalej bez zmian
Opublikowano
a więc powiem wam tak jaka jest moja diagnoza a mianowicie zlikwidowałem centralkę założyłem uniwersalna czyli nie oryginalną wszystko działa tak jak oryginał tzn lepiej jak oryginał który raz działał raz nie teraz mam wszystko wpożo więc można zamknąć temat a dodam że z forum niczego się nie dowiedziałem każdy tzn prawie każdy ma taki problem ale nikt nie potrafi zdiagnozować mi tez zabrakło do tego sił i zrezygnowałem wolałem dać 250zł i mieć wszystko oddzielnie nie oryginalnie ale sprawnie i to mnie cieszy ale nie znaczy że przestaje mnie nęcić co było powodem tego problemu
Opublikowano
w e34 bardzo czesto rozlazi sie obudowa silownika, a ze switche sa w srodku to czesto nie sa zwierane i jesli centralka dostaje na raz 2 sygnaly otworz i zamknij potrafi sie zablokowac. bardzo czesto pekaja kable idace do tylniego zamka w klapie (nim tez mozna sterowac centralnym) to nie jest nowe auto - problemow moze byc setki i nie da sie zdiagnozowac problemu zdalnie. chyba nie wymagasz od nas szklanej kuli ;-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.