Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ,

mam taki problem z moim tds-em że nie mozna w niej ustawić dawki wtrysku bo na diagnostyce komputerowej na biegu jałowym ciągle jest wskazanie 0-(ponoć to jest za wysoka dawka)

 

kopułka(nastawnik) i w tą i w tą a tu ciagle zero!!!!!

 

ma ktoś jakieś pomysły???

 

Dodam że wymianiana była głowiczka pompy bo sie zatarła zakładany był juz 3 nastawnik aż w końcy wymieniona cała pompa wtryskowa no i jeszce 2 dni buma stała u elektryka sprawdzał wszystkie czujniki i chyba nawet nowy soft wgrał do sterownika silnika a dawka jak zero wskzywała tak ciągle wskazuje!!!! :mad2:

 

 

Co jest odpowiedzialne za zczytywanie tej pier..... dawki!!!

bo mi juz rece opadają!!!! :mad2:

Opublikowano
nie jestem pewien ale jezeli dawke sie zmienia głowiczka i wartosci zmieniaja sie po jej przestawieniu to chyba ona odpowiada za odczyt ale tak mi sie tylko wydaje
POZDRAWIAM !!!
Opublikowano

od wczoraj jest jeszcze taka przypadłość że sobie jade tak ze 100 puszczam gaz obroty na chwile zostaja na tych 2000 i spadaja do zera czyli gasnie silnik jednoczesnie zapala sie kontrolka (taki wtryskiwacz)

 

przekrecam kluczyk nadal pali sie ta kontrolka - auto nie gada

 

po kilku próbach wkońcu gaśnie i auto odpala wiec jade dalej ale czuję jakby o 30KM wiecej autko jest żwawsze lepsze przyspieszenie i wogóle rakietka (tak powinno byc)

 

Wiec jade i tak jakies 40 km gasze silnik ide w swoja strone za jakies 30 min odpalam jest ok na poczatku tylko lekka fala obrotów(minimalna) robię jakies 3 kilosy i stoje :mad2: w koncu udaje sie odpalic ale obroty ok 1500 trzepie silnikiem jak kangurem do domu mam jeszcze 5 km wiec gaz i jade :)

na obrotach jakos jedzie

te 5 km pokonywalem z 4 przestojami :mad2: na ostatniej prostej mialem dosc wiec pedal w podloge no i po przejechaniu 1km mialem juz 180 :twisted2: - rakieta!!!! ale jak tak cisłem to troszkę białą chmurkę puscił!!

 

dojechalem do domu wolne obroty swiruja. :modlitwa: troszke pogazowalem i nic zgasilem motor odczekalem z 10 min pale i wszystko git no i tak do dziś :dance:

 

Juz nie mam pojecia o co biega

 

tylko nie piszcie ze to pompa wtryskowa bo to jest niemozliwe

(a zreszta jeszcze na gwarancji)

Opublikowano

a moze to nie wina pompy sprawdzałes uklad zasilajacy pod wzgledem zabrudzenia

 

zapalajacy sie wtryskiwacz informuje miedzyinnymi o znieczyszczeniu paliwa np.przez wode sprawdzałes wszystkie wtryski czy ci nie leja czy nie sa uszkodzone

 

 

wszystkie bledy wykasowałes??

POZDRAWIAM !!!
Opublikowano

Wtrysków nie sprawdzałem jedynie leje mi sie z wtryskiwacza regulującego zakleiłem go co prawda ale niedokładnie i dalej sie leje ale mniej!!! :)

 

pompiarze wykluczali wtryski z przyczyna błednego odczytu dawki ale może i sie mylą

podjade do nich niech sprawdza jeszcze wtryski

 

układ paliwowy czysty nowa pompa paliwa w zbiorniku i nowy filtr (ok 800km na nim przejechałem) na wszelki wypadek upuscilem rope z odstojnika:)

 

od czasu swirowania zrobilem juz jakies 500 km i działa bez problemu

dodam ze dynamika silnika pozostala!!!

 

ale co z tą błędna dawka :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.