Skocz do zawartości

e39 - problem z predkosciomierzem, nierówna praca, itd.....


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam...

...od razu pozdrawiam wszystkich z uwagi, iż jest to mój pierwszy post. Posiadam od jakiegoś czasu e39 528 1996r. w tak zwanym M pakiecie ale i od razu zaczęły się problemy.

Pierwszy z brakiem prędkości, ekonomizera, licznika kilometrów który stoi w miejscu, średniego spalania itp. przy okazji ABS i ACS...podobno że to sterownik abc i asc boscha jest za to odpowiedzialny ale elektronik wkłądał dwa inne komputery i też nie działa...ot taki problem....mówił że na komputerze widzi prędkość a licznik tego nie odbiera...zaznaczam że czujniki w kołach sprawdził i są ok.

Drugi problem to sprawa związana z pracą silnika, mianowicie na wolnych obrotach po włączeniu silnika na zimnym po chwili spada do niskich obrotów tj; ok 500 i strasznie kuleje, nierówno chodzi.....znowu jak się rozgrzeje to już lepiej chodzi ale strzela z rury jakby coś z zapłonem. Dalej gdy ruszysz już i się rozpędzasz to w przedziale 2.500 do ok 4.000 obr/min po prostu przerywa, brak mocy, nie jedzie dopiero powyżej 4. 300 obr/min dostaje kopa jak cholera. Świece sprawdzone, zalewa je....ponadto wymieniłem przepływke..dalej to samo, na KTS wykazuje sondy obie, do tego sa to siemens 5v...też wymieniłem na inne używki i dalej to samo....ustawiali mi też vanosa bo wyskakiwał błąd..ale też nie pomogło i nie wiem za bardzo co to....troche tego dużo tu napisałem no ale co zrobić..pozdrawiam

Edytowane przez tito
Opublikowano
...a na kompie on wyjdzie jako usterka czy niekoniecznie?...bo to nigdy nie wyskakiwało....jedynie na KTS 2000 - predkosciomierz, sondy, vanos i przepływka....a poza tym czasami chodzi jakby nie na wszystki cylindry w tym czasie.
Opublikowano
.....jak czujnik położenia wału to w którym miejscu sie znajduje...sprawdze bo tego nie ruszałem...?
Opublikowano
czujnik jest pod termostatem , czyta impulsy z koła pasowego ale czy go komputer widzi jako padnięty niewiem bo jak podjechałem do serwisu to po samej jezdzie stwierdzili że to on a kosztował mnie 360zł oryginał bo zamienniki ponoć nie za dobre
Opublikowano
...no a co jezeli chodzi o ta predkosc, której nie ma...bo oprócz abs i asc nie ma ekonomizera, licznika kilometrów, funkcji komputera....czy to bedzie tylko sterownik przy pompie abs czy cały komputer abs,asc 5.0 ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.