Skocz do zawartości

Zgasl i nie pali

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Jestem swierzym posiadaczem BMW 325 TD z 93r. Od jakiegos tygodnia po dluzszej jezdzie mialem falowanie obrotow na jalowym biegu.Zdarzalo sie ze obroty spadaly do tego stopnia ze silnik gasl.Odwlekalem serwis az ostatnio zgasl i to na amen. Rozrusznik kreci ale jakby nie mogl zassac paliwa. Przez weekend wszystkie serwisy sa zamkniete wiec pewnie jutro wezme autko na hol, w miedzyczasie postanowilem poszperac cos na forum.Niektorzy radzili zrobic "reset kompa" bo w wiekszosci wypadkow to pomaga a "napewno nie zaszkodzi". Mnie napewno nie pomoglo bo nadal silnik nie ma checi wstac. W czym moze tkwic problem? Pompa padla? Moze cos z zaworem odcinajacym paliwo czy moze cos powazniejszego ? Jezeli macie jakies sugestie to napiszcie odrazu "łopatologicznie" jak to cos sprawdzic bo jestem zielony w tych sprawach :) Wiedza czysto teoretyczna ksiazkowa :?

PS.Jak przekrecam kluczyk to pala sie kontrolki i niektore gasna wsrod nich jest taka jak na obrazku z opisem Regulacja elektronicznego ukladu wtrysku.Pojawia sie i znika , czy to jest normalne zachowanie?

Opublikowano
odkrec kolego filtr paliwa i zalej go olejem do pelna zakrec rozrusznikiem jesli zapali znaczy ze nie dostaje paliwa a jesli tak to wskazuje na pompke paliwa ktora jest w zbiorniku ale zaczym zaczniesz ja wykrecac podnies tylnie siedzenie wlacz zaplon i przez 10 moze sekund powinno byc ja slychac .Mysle ze to jest przyczyna .POzdrawiam
Opublikowano
mowiac zalej olejem mialem na mysli olej napedowy