Skocz do zawartości

CHCE KUPIC E34 520I TOURING 94', CO SPRAWDZIC, ZEBY...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM, ZAMIERZAM KUPIC E34 520i Touring z 94 roku na szerokim grilu, jade po niego ponad 500 km, samochód ma przejechane podobno 180 tys km., ze zdjęć można powiedzieć, że jak z fabryki, w środku skóra jak nowa, drewno, na zewnatrz igła, szyberdachy, klima, eletryka itd. Auto jest sprowadzone z zagranicy, nigdy nie kupowałem auta z zagranicy, więc proszę o porady, na co powinienem zwrócić szczególną uwagę jeśli chodzi o papiery i w szczególności o stan techniczny. Od 5 lat jeżdzę e34 525 tds 92', ale w niezbyt dobrym stanie i nie mam pojęcia jak dobrze zdiagnozować dobre BMW. Będę bardzo wdzięczny za porady, a jeśli ktoś jest z Inowrocławia o zna się na BMW, to proszę o kontakt.

 

Podrawiam!

Opublikowano

temat rzeka. nie bedę pisał , że był już x 111 opisywany.

Najpierw zrób tak: nie napalaj się na zakup, ale spokojnie obejrzyj całe autko, jak nie jest czyste, to pojedźcie na myjnię i je umyjcie, po drodze posłuchaj jak chodzi silnik, czy nie słychać popychaczy (na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku charakterystycznie klekoczą) , jak autko będzie czyste dobrze i starannie je obejrzyj, otwórz bagażnik, wyjmij koło-zobacz co tam się dzieje, z boku masz dwie kieszenie, otwórz je i zobacz stan blach, otwórz klapkę , gdzie nalewa się paliwo i obejrzyj jak ma się blacha w środku. Zobacz jak wyglądają listwy po bokach. Sprawdź spasowanie klapy silnika i dobrze obejrzyj środek. z przodu powinna być oryginalna zielona nalepka BMW zakładana przy montażu, jak jej nie ma - był dzwon. Nie wierzę że autko ma 180 tys, ale to nie ma większego znaczenia, jeśli buda jest ok i silnik ładnie mruczy. na temat silnika z pewnością wypowiedzą się inni , więc ja ten temat odpuszczam, jak masz link do zdjęć , to go zamieść, wówczas co dwie głowy to nie jedna

jedno jest najważniejsze- nie napalaj się na zakup

Opublikowano
LINKA NIESTETY NIE MAM, CO DO STANU ZEWNĘTRZNEGO, TO SPRAWDZĘ WSZYSTKO CO MOGĘ, GŁOWNIE CHODZI MI O SPRAWY TECHNICZNE, NIGDY NIE MIAŁEM OKAZJI JEŹDZIĆ BMW W BENZYNIE I NIE WIEM, JAK POWINNO CHODZIĆ, CHODZI MI RÓWNIEŻ O SPRAWY PAPIERKOWE, BO AUTO JAK PISAŁEM JEST Z ZAGRANICY, A JA NIEZBYT SIĘ ORIENTUJĘ, JAKIE PAPIERY POWINIEN SPRZEDAJĄCY PRZEDSTAWIĆ, JAKIE SAM POWINIENEM MIEĆ ITD... Z GÓRY DZIĘKI ZA INFO!
Opublikowano
myśle ze pierwsze co zrób to spójrz na kierownice czy nie jest juz gładka zobacz pedały potem posłuchaj motora przejedz sie z nim posłuchaj czy sie nie telepie po drodze popatrz na wszystkie łuczki podnieś tylne siedzenie lubią tam gnić;p powiedz zeby podjechał z tobą do jakieś stacji diagnostycznej i wszystko;p a z papierami nie stety ci nie pomoge;/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.