Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Posiadam BMW 520 12V 1990 i zaczęły sie problemy z temp. silnika.

Przy prędkości 120-140 wszystko jest ok temp. wskazuje to co powinna, natomiast chwilę później stojąc na byle jakich światłach momentalnie wskazówka przesuwa się na pole czerwone.Czy nie powinien mi się włanczać jakiś dodatkowy wentylator. W chłodnicy mam wodę, kilka misięcy temu układ był odpowietrzany, tylko nie wiem czy nie mam bachnięj głowicy.

 

pozdrawiam

Opublikowano

milion razy na forum

:)

opcje :) :

 

1 visco

2. zatkana chlodnica syf znaczy trzeba przeczyscic

3 termostat sie tnie

4. pompa wody

 

chyba wsio poprawcie jesli cos ominalem

,,, bmw klub 3city--mod lakiernictwo
Opublikowano

Witam

Przy prędkości 120-140 wszystko jest ok temp. wskazuje to co powinna, natomiast chwilę później stojąc na byle jakich światłach momentalnie wskazówka przesuwa się na pole czerwone.Czy nie powinien mi się włanczać jakiś dodatkowy wentylator.

pozdrawiam

m20 nie ma dodatkowego after cooling-u, przy temperaturze OKOŁO ponad połowę ( tj grubość kreski od połowy lub przy drugiej kresce- u mnie wtedy się załącza i wiem że mam walniętą-zauważyłem wyciek oleju spod kurka visco ostatnio...) powinna się załączać i słychać wyraźny szum wiatraka.Mógłbyś sprawdzić to na postoju,nagrzać i słuchać czy Visco się załączy,obserwując temperaturę,ale dla mnie objaw j.w. jest ewidentny..tak jak napisał Kolega wyżej.. :idea:

6 INLINE...

Quattro-Serwis Kraków, ul.Rzemieślnicza 20.

www.quattro-service.pl

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Poinstułowałem się waszymi uwagami. Dokłanie zatrzymałem ręką wentylator bez większego problemu więc wynika, że to wisco. Pytanie moje dotyczy kosztu związanych z wymianą, i czy da się samemu wymienić ???

 

pozdrawiam

Opublikowano
Poinstułowałem się waszymi uwagami. Dokłanie zatrzymałem ręką wentylator bez większego problemu więc wynika, że to wisco. Pytanie moje dotyczy kosztu związanych z wymianą, i czy da się samemu wymienić ???

 

pozdrawiam

 

 

wszystko zalezy od ukladu... znam przypadek ze wisco byl dobre i nowe... a poprostu sie nie zalaczalo ze wzgledu na chlodnice... itez dawalo sie krecic... na postoju i zatrzymac przy pracy... silnika

 

tak sie nie sprawdzi na 100 % wisca...

u mnie jak nawet sie nagrzeje to zatrzymasz ... ale jak jzu sie zalaczy co slychac...buuurza .... to wtedy reki bym tam nie wlozyl

http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Słuchajcie a u mnie jest tak:

Temperatura rośnie do pierwszej kreski za połową jak pojeżdże dłużej w korkach. jak jade szybciej to jest OK.

I w tedy jak wskazówka dojdzie dopierwszej kreski załącza się wentylator(taki mniejszy który znajduje się przed chłodnicą, zaraz za kratką wlotu powietrza) i temperatura spada.

Słychać ten wentylator jak sie załącza ale jeszcze nigdy nie zauważyłem i nie słyszałem żeby visco sie załączyło. Na dodatek jak temperatyra wzrośnie zaczyna się żarzyć kontrolka oleju na niskich obrotach?

 

Wiecie może co to za wiatrak się u mnie załącza i czy moge mieć visco padnięte bo nigdy nie zauważyłem żeby się załączało i "wyło" głośno tylko ten wentylator się włącza.

 

Pozd

Sebastian

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.