Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam mały problemik:) chce zakupic BMW E46 zdecydowałem się raczej na którąś wersje z silnikiem diesla. Chciałbym się dowiedzieć o "bolączkach" tego modelu jak i ewentualnych "ordadzeniach" np wersji z automatem (np z OPLI VECTRA tylko 2.2DTI z automatem gniły chlodnice i padała skrzynia) czy w jakimś modelu BMW tez występują jakies niedoróbki czy poprostu wady na co trzeba zwracac uwage:) poprostu po zakupie rok temu OPELKA wole popytac:) dzięki wielkie za pomoc
Opublikowano
Ja mam e46 z 2001 rok z silnikiem 2.0d o mocy 136 km. Przebiego to 125 000km. z czego ja zrobilem 100 000. Do auta jeszcze nic niedokladalem poza 4 amortyzatorami ale to chyba normalne po naszych drogach, oraz zakupilem sprzeglo jednak jeszcze go nie wymienilem (kupilem na zapas bo czuje ze niedlugo sie skonczy). Jesli chodzi o jakies wady ktore zauwazylem to przy przyspieszaniu mam jakies dziwne wahania mocy, trzymam caly czas gaz do spodu a auto ma raz wiecej raz mniej mocy, nie wiem czym to jest spowodowane ale problem jest od poczatku jak tylko auto zakupilem. Jak dla mnie wiecej wad auto nie posiada :) pozdrawiam
Opublikowano
Musisz uwazac przy zakupie. Wszystko zalezy kto i jak jezdził. Ja swojej szukalem ponad 2 miesiace. Ogladałem nawet taka co miała ksiazke serwisowa z udokumentowanym przebiegiem 210 tys km ale po stanie silnika oraz łysej kierownicy na ktorej była specjalnie zalozona gumowa obwódka wygladala na ponad 400 i pewnie tyle miała. Dobry tekst to ze dziadek w niemczech jezdzil (tam w niemczech to chyba same dziadki :P). Kumpel ma ten sam model i juz 300tys km przekroczył i brak wiekszego wkładu. Ja w swoim mam problem tyko z kontrolka od pp poszla mata pod siedzeniem ( standard w bmw) oraz z chłodnica bo wydaje mi sie ze gdzies płyn ucieka. Generalnie kazde auto to skarbonka.
Opublikowano
Musisz uwazac przy zakupie. Wszystko zalezy kto i jak jezdził. Ja swojej szukalem ponad 2 miesiace. Ogladałem nawet taka co miała ksiazke serwisowa z udokumentowanym przebiegiem 210 tys km ale po stanie silnika oraz łysej kierownicy na ktorej była specjalnie zalozona gumowa obwódka wygladala na ponad 400 i pewnie tyle miała. Dobry tekst to ze dziadek w niemczech jezdzil (tam w niemczech to chyba same dziadki :P). Kumpel ma ten sam model i juz 300tys km przekroczył i brak wiekszego wkładu. Ja w swoim mam problem tyko z kontrolka od pp poszla mata pod siedzeniem ( standard w bmw) oraz z chłodnica bo wydaje mi sie ze gdzies płyn ucieka. Generalnie kazde auto to skarbonka.

z przebiegiem i teksatami to wiem o co chodzi:) bo nazachodzie diesli nie kupuje sie po to by staly:) mi wlasnie chodzi o ty czy nie ma jakis ukrytych wad:) jak wczesniej pisalem o opelku wtedy najdrozsza wersja a wada ze skrzynia i chlodnica....dlatego wole popytac uzytkownikow co i jak a BMW jeszcze nie mialem:) dzieki wielkie za reakcje na moje pytanko

Opublikowano
Markiew czepiasz się kierownicy? moja po 128tkm była wytarta strasznie choć auto miałem prawie od nowości. Z tym wycieraniem kierownicy w E46 jest troche dziwnie bo wycierają się szybko(przynajmniej u mnie). Zalezy to moze od spososobu trzymania i kierowania autem. Z tą wytartą kierownicą bym tak nie patrzył
Opublikowano

W e46 320d (136 KM) czyli M47 z początków produkcji zdarzało się że padały pompy wtryskowe i przepływki. W tych późniejszych e46 już z silnikami M47N (150KM) czyli już po lifcie, pierwsze egzemplarze mogły mieć wadliwe turbiny i na to trzeba zwracać uwagę, gdzieś na forum coś było o tym.

 

Poza tym nie żałować na porządne sprawdzenie auta i podłączenie pod kompa.

 

Powodzenia :!:

 

@ Dee_Jay diagnozowałeś przepływomierz ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.