Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam od pewnego momentu kiedy jeden elektryk wpial mi sie pod czujnik abs w przednim lewym kole zeby zlapac impuls do tacho miewalem taki problem ze po deszczu jadac sobie nagle wyskakiwal gong! i komunikat 'STOP ENGINE OILPRESS' (nie wiem co ma piernik do wiatraka w koncu ten komunikat sygnalizuje ze nie ma cisnienia oleju w silniku) i zaswiecala sie tak na pol mocy kontrolka od trakcji i przestawal dzialac ABS i trakcja :roll: ... Zazwyczaj pomagalo skrecenie kolami tak by moc chwycic za kabel czujnika i nim troche poruszac i problem znikal do nastepnej kaluzy :roll: jezdzilem tak chyba z 4 miesiace az wkoncu pare dni temu wymienilem ten czujnik na nowy i jakie bylo moje zdziwienie ze dalej mam ten problem z tym ze teraz nawet jak porusze to nic nie daje :oops: wkoncu podlaczylem auto pod kompa i oto lista bledow w ABS:

 

67 - CAN Fehler

33 - Drehzahlgeber vorn links 7(e38) / 5(e39) oder vorn rechts (e46) fehlerhaft

7 - ABS-Ventilfehler Od. Drehzahlfuhlerfehler vorn links

 

Dodam ze po wykasowaniu tych bledow jeden caly czas sie ponownie pojawia : 33 - Drehzahlgeber vorn links 7(e38) / 5(e39) oder vorn rechts (e46) fehlerhaft

 

Caly czas sadzilem ze to chodzi o czujnik abs z lewej strony ale jak widac po jego wymianie problem nie ustal :? mechanik twierdzi ze to walnal caly ten modul abs ale jakos nie chce mi sie w to wierzyc... prosze o pomoc :modlitwa:

Opublikowano
Wiem ze ten temat byl juz poruszany na forum ale moze jednak ktorys z kolegow forumowiczow nasunie jakies sugestie dotyczace mojego problemu? :|

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.