Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ! mam taki problem .

 

Kupilem auto w grudniu , jezdzilem zimową porą , wiosna , wiele razy w deszczu i nie parowaly mi lampy przednie (e 39 xenon lift orginal )

 

ostatnio oddalem auto do lakiernika , po czym dostalem juz zaparowane.

 

Mysle hmm moze jak myli mi silnik z resztek kurzu gdzies sie tam woda dostala . Wysuszylem lampy , minelo pare dni ( nie padalo lampy ok )

 

Dzis jechalem kawalek ( padał deszcze i wilgotnosc tez duza ) i znow mam zaparowane ?

 

Dodam ze odpowietrzniki sa dobre , skierowane na dół a w samej lampie ta malutka gąbka zeby przez ten odpowietrznik jakis robal nie wszedł .

 

Co to moze byc ?? czy na dole lampy sa jakies odpowietrzniki jeszcze ??

 

Trapi mnie to bo niemam zamiaru nowych lamp kupowac .

 

Czy mogli mi je jakos zle zalozyc ?? sa idealnie wkomponowane , niema jakis szpar nierownych .

 

( auto nie bylo bite tylko mialem odpryski )

 

Prosze o pomoc !

Everyday I’m hustlin'

http://i53.tinypic.com/28tfl1c.jpg

Opublikowano
przedewszystkim jest bardzo trudno tej pary się pozbyć bo jak ją nie widać na szybce to jest gdzieś w środku , jak nie będzie deszczu to wyjmnij te zaślepki na wierchu reflektorów i tak kilka dni pojezdzij to powinny dobrze się przewietrzyć (tak wysuszyłem swoje i od pazdziernika mam OK !)
Opublikowano
przedewszystkim jest bardzo trudno tej pary się pozbyć bo jak ją nie widać na szybce to jest gdzieś w środku , jak nie będzie deszczu to wyjmnij te zaślepki na wierchu reflektorów i tak kilka dni pojezdzij to powinny dobrze się przewietrzyć (tak wysuszyłem swoje i od pazdziernika mam OK !)

 

 

przyjacielu drogi o jakich mowisz zaslepkach z wierchu ?? to mowisz ze jak para ustąpi to gdzies siedzi w lampie ?

Everyday I’m hustlin'

http://i53.tinypic.com/28tfl1c.jpg

Opublikowano

te zaślepki co pod nimi jest przełącznik na wersję angielską . Czym bardziej grzejesz szybka tym bardziej para przenosi się na elementy chłodniejsze w środku czyli np. soczewkę a jak pewnie zauważyłeś ta para pozostawia po sobie tłuste ślady więc jedyny ratunek to jak najszybciej wietrzyć i jeszcze raz wietrzyć bo jak nie to bydzie cza reflektory rozkleić by je umyć .

ja nie strasza tylko takie są prawa fizyki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.