Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

od piątku jak koledzy mi życzliwi wiedzą po miesięcznej przerwie jeżdża , mam nową chłodnicę i skończyły się problemy z wyciekiem spod zbiorniczka wrównawczego cały układ sprawny , termostat się otwiera i bez problemów z temperaturą .

Układ miałem odpowietrzony i zalany do kreski na zimnym silniku i przed chwilą zaglądam do silnika (zimnego) a tu w chłodnicy woda aż pod korek ! odkręciłem odpowietrznik na chłodnicy ale leciała czyściutka woda bez powietrz no to zakręciłem i odkręciłem odpowietrznik na wężu przy termostacie a tam powietrze ale tylko przez chwile bo zaraz woda z chłodnicy cofneła sie do tego węża !!!!!! więc dmuchnołem do chłodnicy aż z tego odpowietrznika zaczła lecieć czysta woda i mam układ znowu odpowietrzony i stan wody na kresce ALE NIC NIE DOLYWAŁEM ! JAKA MOŻE BYĆ PRZYCZYNA ŻE WODA MI SIĘ COFŁA DO CHŁODNICY ??? czy ktoś z kolegów takie coś zaobserwował ? wiem że jak macie układy sprawne to tam nie zaglądacie ale zastanawia mnie to czy jest to normalne i czy w czasie jazdy samo by się przepompowało i odpowietrzyło ?????

Opublikowano
jak dużo się jezdzi to w chłodnicy poziom spada do kreski czyli najprawdopodobniej wszystko jest w pożądku tylkom ja taka przewrażliwiona.......... (nie dziwota po 3 uszczelkach pod głowicą) :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.