Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam. mam takie pytanko: dlaczego u mnie jak jest zimny silink to obroty są równiuteńkie i nic nie falują a jak się zagrzeje to od razu zaczynają mu skakać od 500 do 1000? jaka to może być przyczyna? czyściłem krokowca i mu troszke pomogło ale nie wiele.i jeszcze jedno: czy inerówna praca silinka to efekta walniętej przepływki?
Opublikowano

Witam

O obrotach cial niebieskich :P

Komputer odczytuje w tym wypadku z dwoch czujnikow./m.in./

Przyczyna moze byc :

Otwarta przepustnica na biegu jalowym

nieszczelnosc dolotu

slaba wydajnosc pompy paliwa

Jezeli zamkniesz przepustnice/regulacja srubka przy dzwigni przepustnicy/

Zlikwidujesz nieszczelny dolot/jezeli jest/ i nie bedzie poprawy,to prawdopodobnie pompa do wymiany.

pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja bym zaczął od DOKŁADNEGO sprawdzenia szczelności dolotu.
Kai

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.