Skocz do zawartości

[ E30 ] gdzie jest zasilanie pompy paliwa ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Mój problem z szarpaniem na zimno jest coraz bliżej rozwiązania: okazało się że przy zimnym silniku, w zależności od tego czy silnik "stoi spokojnie" czy "lekko się obraca" pod wpływem wciskania gazu i zwiększania obrotów - przerywa mi zasilanie pompy paliwa.

Nie wiem gdzie jest bezpiecznik, przekaźnik, może główna masa albo +. Myślę że to pod maską bo po nagrzaniu przechodzi i jak nie szarpie motorem to też jest ok. Jeśli ktoś wie gdzie jest taki punkt zasilający to poproszę o info :modlitwa:

 

dzięki! pozdrawiam - Kris

 

ps. m20b25 ;)

E39 540i touring jeszcze bardziej czarrrnaaa :twisted:

E30 325i touring diabelnie czarna (była!)

Opublikowano
Jeśli chodzi o przekaźnik od pompy to jest on pod taką czarną plastikową osłoną, znajdującą się przy kielichu lewego amortyzatora (w stronę przodu auta). Pod tą osłoną są trzy przekaźniki - ten od pompy to trzeci od przodu auta. Co do reszty to niestety więcej niepomogę. Pozdrawiam.
Opublikowano

dzięki. właśnie wróciłem "spod maski" i już wiem następujące rzeczy:

 

1wszy przekaźnik od strony świateł to główne zasilanie. Załączany jest ze stacyjki. potem jest drugi od pompy (u mnie tak jest - metodą prób i błędów sprawdziłem) i trzeci od czegośtam. Podstawiłem na próbę każdy z nich bez efektu.

Na zimnym silniku dodanie gazu tak, aby motor się pochylił powoduje, że pod maską zaczynają cykać przekaźniki, bzyczeć silnik krokowy i w ogóle hałas się robi straszny, oczywiście silnik przerywa, pompa paliwa przestaje bzyczeć i nie daje paliwa. Jak obroty spadną i silnik się pochyli w drugą stronę to wszystko się załącza i wchodzi na obroty znowu. Jak wejdzie na ostro to sytuacja się powtarza, znowu brakuje zasilania. Jest coraz gorzej, to znaczy zdarza się już na ciepłym motorze.

 

HELP :cry:

 

Kris

E39 540i touring jeszcze bardziej czarrrnaaa :twisted:

E30 325i touring diabelnie czarna (była!)

Opublikowano

Nie no ja po prostu ******* z tym autem :duh: . Dzisiaj odpalałem go 10 minut. Do powyższych efektów doszło wariowanie tachometra oraz obrotomierza. Jak silnik gaśnie i obroty spadają to obrotomierz leci do zera (szybciej niż silnik) i tachometr też leci do zera. Zasilanie? Ale GDZIE ?!?!?!?!

skoro to nie przekaźniki, listwę komputera sprawdziłem, klemy, kable, masa nadwozia ok. Jedyne co mi szwankuje to alternator ale on chyba nie może takiego zamieszania powodować.... Gdzie w beemce są punkty zasilania/masy pod maską?

 

dzięki za pomoc - Kris

E39 540i touring jeszcze bardziej czarrrnaaa :twisted:

E30 325i touring diabelnie czarna (była!)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.