Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, jestem posiadaczem BMW 523i SE m52 2,5 i jestem w trakcie wymiany uszczelki pod głowicą, i już wszystko miało grać i buczeć gdy tu nagle okazało się, że przy dokręcaniu głowicy mocą podaną przez producenta, tuleje w bloku, w które skręca się głowicę są nie sztywno osadzone( po prostu wychodzą z bloku). I teraz moje pytanie grzmi tak czy to tak ma być ( tuleje z gwintem wprasowane czy wkręcane w blok) czy poprzedni właściciel dodawał takie tuleje(nie znam się ale myślałem że gwint będzie prosto w bloku bez żadnych tulei). Prosiłbym o odpowiedź i czy to sie da jakoś zrobi (mam na myśli nowe tuleje, większe tuleje) czy lepiej szukać już nowego bloku czy silnika.
Opublikowano
gwintowane jest bezpośrednio w bloku jak już było tulejowane to faktycznie masz problem . u mnie dzisiaj stało się to samo ale nie było jeszcze naprawiane więc zamówiliśmy śróby 12mm no i cza wszystkie przegwintować . kupa roboty ale niema wyjścia bo tulejki by powyłaziły tak jak u Ciebie
Opublikowano
No ale teraz pytanie co dalej??? jest jakaś szansa aby to naprawić (na myśli mam tulejować jeszcze raz i osadzać na jakimś kleju czy czymś), czy sie poddać i szukać nowego bloku czy silnika?????
Opublikowano
jeśli kanały pozwolą to tulejować ale z tulejkami wkręcanymi ja nawet myślałem by zaspawać i gwintować jak oryginały

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.