Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Dziś obejżałem sobie tylny most i pisze na nim coś takiego:

S3,46 613

Jeśli ktoś by wiedział to:

-to wiskoza czy płytki?

-jakie spięcie dyfra? 25%

 

I pytania finałowe:

Auto to touring z 88r. fabrycznie 320 ,teraz założony jest m20b25,właściciel mówił że jeszcze w niemczech,ale nic w briefie nie ma na ten temat.

1.Jeśli silnik został przełożony razem ze skrzynią to przełożenie tego mostu w stosunku do serii 325 poprawia przyśpieszenie czy podwyższa v/max ?

2.To samo pytanie co powyżej tylko przyjmujemy że skrzynia jest oryginalna z 320?

 

 

Z góry dzięki za odpowiedż.

 

Pozdrawiam

Grzesiek

Opublikowano

Szpera powinna być płytkowa (chociaż w ix - ie montowali wiskotyczne i da sie je załozyc do RWD). Jesli nigdy nikt nie zagladał do srodka - powinno być 25%. Albo przynajmniej tyle ile pozostało po ylu latach :P

 

3,45 mam w swojej 320i. W 325ic nie patrzyłem jeszcze.

Jednak w 86 roku zmieniono przełozenie dyfra w 320i na 3,91. Wiec przypuszczam że w twoim przypadku, załozenie motoru m20b25 i skrzyni, skutkowało też zamontowaniem dyfra od 325i. Tak wnioskowałbym po przełozeniu, bo jest dosyc długie.

 

Co ciekawe, producent podaje inne przełozenia, jak w przypadku szperowanego, jak i bez : KLICK

 

Podaj twój vin to moze cos rozkminimy.

I skad pewność że masz 325i ?? :D

http://img510.imageshack.us/img510/7666/podpisgn8.jpg
Opublikowano
Szpera powinna być płytkowa (chociaż w ix - ie montowali wiskotyczne i da sie je załozyc do RWD). Jesli nigdy nikt nie zagladał do srodka - powinno być 25%. Albo przynajmniej tyle ile pozostało po ylu latach :P

 

3,45 mam w swojej 320i. W 325ic nie patrzyłem jeszcze.

Jednak w 86 roku zmieniono przełozenie dyfra w 320i na 3,91. Wiec przypuszczam że w twoim przypadku, załozenie motoru m20b25 i skrzyni, skutkowało też zamontowaniem dyfra od 325i. Tak wnioskowałbym po przełozeniu, bo jest dosyc długie.

 

Co ciekawe, producent podaje inne przełozenia, jak w przypadku szperowanego, jak i bez : KLICK

 

Podaj twój vin to moze cos rozkminimy.

I skad pewność że masz 325i ?? :D

 

 

Auto to 320 touring silnik zmieniony 2,5 (pewny nie jestem,ale kolektory są okrągłe :D ) a szpera założona w Polsce bo oryginał się rozsypał.

Nie mam pojęcia jaka jest skrzynia,ale bawiłem się wczoraj w cartescie i wychodzi na to że taki dyfer wydłuża troszkę biegi i nieznacznie sprint do setki,a jeśli by była skrzynia od 2,0 i ten dyfer to zamykał by 100 na drugim biegu.

Jak tylko poprawię w niej parę rzeczy to przejdę do prób drogowych :twisted:

 

Więc jak rozpoznać czy płytki czy wisco ?

Zdaje mi się że płytki,ale lepiej być pewnym bo uszczelniacz z przodu puszcza olej i będzie trzeba go wymienić to odrazu olej by pasowało.

 

 

Pozdrawiam

Grzesiek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.