Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM.

Strasznie przerywa na gazie, jakby nie palił na jeden cylinder, na chwilę zaskoczy i znów to samo :mad2: . Na benzynie wszystko OK, tylko wolne obroty spadły do około 600obr/min(po rozgrzaniu). I nie ma znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny, czy w butli jest pełno gazu czy resztka, czy jadę wolno czy wyciskam resztki sił z silnika, niestety nie ma żadnej reguły. Instalacja sekwencyjna, nowa. Silnik 2,0l 24v.

Wymieniłem świece na nowe specjalne do LPG(tak przynajmniej twierdzi gazownik). Gazownik rozkłada ręce.

POMOCY!!! Już nie wiem co robić :modlitwa:

Opublikowano
Spartolona regulacja albo wogóle montaż. Co to za instalka?
Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano
Spartolona regulacja albo wogóle montaż. Co to za instalka?

 

Przedstawię instalkę najdokładniej jak mogę. Spisałem to z karty montażowej:

 

reduktor - AT-09

elektrozawór gazowy - zintegrowany z reduktorem

wielozawór - LOVATO 305

obudowa wielozaworu - GZWM

zawór tankowania - LOVATO BC00

zbiornik - GZWM 630/22051L

Zestaw wtrysku gazu Gas Tech 600S

Opublikowano
Niestety instalkę, którą masz zamontowaną trudno zestroić ze względu na m.in. mało intuicyjny soft. Tylko monter, który wie o co chodzi dojdzie z tym do ładu moim zdaniem instalka jest źle wyregulowana.
Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano
Niestety instalkę, którą masz zamontowaną trudno zestroić ze względu na m.in. mało intuicyjny soft. Tylko monter, który wie o co chodzi dojdzie z tym do ładu moim zdaniem instalka jest źle wyregulowana.

 

Co to znaczy "mało intuicyjny soft"?

Opublikowano

Co to znaczy "mało intuicyjny soft"?

Trzeba wiedzieć co się zmienia i po co.

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano (edytowane)

Źle ustawiona instalka np. brak mapy , źle dobrane dysze . możliwe ze zły montaż np. źle nawiercony kolektor ew. uszkodzony wtryskiwacz.

 

zacznij od dorwania gazownika i zrobienia mapy podczas jazdy

 

Pyzatym reduktor TOMASETTO AT-09 jest do 90 koni a twoje auto ma 150 koni wiec tak instalka nigdy nie będzie dobrze działać.

 

zrób foty pod maska i pokaz je tu na forum to powiemy czy to wogóle coś z tego będzie.

Edytowane przez NikosWariat
Opublikowano
Witam ! Ja mam pdobny problem tylko ze gdy silnik jest zimny i nagle wcisnie sie gaz do dechy to sie dlawi ,nie moze wejsc na obroty. A gdy silnik jest juz goracy to juz jest lepiej ale jeszcze i tak minimalnie przerywa. :( Moj silnik to 1.6 m43 a instalacja esgi sekwencja. Bylem juz kilka razy na ustawianiu i nie moga mi ustawic po swietach znowu sie wybieram do regulacji :duh: Macie moze jakies rady odnosnie takiej sytuacji ,mial moze ktos z was podobna sytuacje albo sie na tymn zna ????
Opublikowano
Źle ustawiona instalka np. brak mapy , źle dobrane dysze . możliwe ze zły montaż np. źle nawiercony kolektor ew. uszkodzony wtryskiwacz.

 

zacznij od dorwania gazownika i zrobienia mapy podczas jazdy

 

Pyzatym reduktor TOMASETTO AT-09 jest do 90 koni a twoje auto ma 150 koni wiec tak instalka nigdy nie będzie dobrze działać.

 

zrób foty pod maska i pokaz je tu na forum to powiemy czy to wogóle coś z tego będzie.

 

Reduktor jest do 170KM-dzwoniłem do producenta

Niewiele pozostaje opcji, jedna z nich to uszkodzony (zacinający się) wtryskiwacz.

A dziś wstawię te zdjęcia może ktoś się kapnie o co chodzi.

Przyjemnośc z jazdy? Nie w moim przypadku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.