Skocz do zawartości

PILNE POMOCY Problem z odpaleniem goracego silnika 520i


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam podobny problem z 320i '85 na L-jetronicu. Jak jest zimny to odpala z pół obrotu, a jak nagrzany to trzeba piłowac z 5 sekund z dodaniem gazu. Najlepsze jest to ze tak auto przyjechało z NIemiec a w stanie technicznym było idealnym.

Jeżdze nią w łikendy i czasami moja żonka, wiec rzestałem tego szukać. Żadnych innych objawów nie ma. Cyka równiutko, luzy zaworowe idealne, świece, przewody, nowe z ASO, filtry nowe. Kiedyś odłaczyłem wtrysk rozrychowy i wogóle nie chciała odpalić. Przestałem wiec szukać. Moze jak zdechnie pompa paliwa to wtedy sie okaże, ale przy przebiegu 5000 km rocznie szkoda siły.

Ojciec kolegi miał ASO BMW od 30 lat i mają 323i na L-jecie od nowosci. Maja również problem z odpalaniem. Wymienili wszystko co mozliwe, i nic. Poza tym wóz super stan.

325ic na motronicu kreci mi od pół obrotu.

http://img510.imageshack.us/img510/7666/podpisgn8.jpg
Opublikowano
Sprawdzał ktoś kompresję na "zimno" i na "ciepło"? Na jakich olejach pracują silniki? Stary "minerał" na zimno potrafi "zaspawać" silnik, ale po rozgrzaniu, niektóre mają już taką lepkość - a co za tym idzie tak utrzymują ciśnienie - że bardziej przypomina to "mineralną stołową". :lol: i jeśli wtedy okaże się (czego Nikomu nie życzę) że silniczek ma już trochę słabszy "oddech" to istotnie może mieć problemy z rozruchem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.