Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Prawie wszystko ok, ale... piszę, żeby nie połamał ktoś: tą dźwigienkę trzeba pociągnąć, a nie popchnąć przy wyciąganiu zegarka/komputera (nie w stronę silnika, tylko do siebie).

 

Jeżeli auto fabrycznie nie było wyposażone w komputer, to na 99,9% nie ma pełnej wiązki. Jeżeli był tam tylko zegarek "analogowy", to są tam 3 przewody, do zegarka elektronicznego trzeba minimum dołożyć dwa przewody (nie biorąc pod uwagę gongu) i czujnik temperatury. Do pełnego kompa trzeba niestety rozgrzebać pół auta :/ Odnośnie okablowania już koledzy napisali wszystko powyżej.

 

Wiem na 100% ze jak jest analogowy zegarek to albo jest pełna wiązka albo nie, ja osobiście już wkładałem pełnego OBC zamiast zegarka analogowego i była pełna wiązka :cool2:

 

Wystarczy zobaczyć czy jest pełna wiązka 26 pinowa :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wiem na 100% ze jak jest analogowy zegarek to albo jest pełna wiązka albo nie, ja osobiście już wkładałem pełnego OBC zamiast zegarka analogowego i była pełna wiązka :cool2:

 

Wystarczy zobaczyć czy jest pełna wiązka 26 pinowa :cool2:

 

Heh, no to wiem, innej możliwości nie ma, albo jest albo nie :)

Jak pisałem, w jednym aucie wkładałem i była, a aktualnym nie było. Nie mam pojęcia, od czego to zależy...

Kai
Opublikowano
Wiem na 100% ze jak jest analogowy zegarek to albo jest pełna wiązka albo nie, ja osobiście już wkładałem pełnego OBC zamiast zegarka analogowego i była pełna wiązka :cool2:

 

Wystarczy zobaczyć czy jest pełna wiązka 26 pinowa :cool2:

 

Heh, no to wiem, innej możliwości nie ma, albo jest albo nie :)

Jak pisałem, w jednym aucie wkładałem i była, a aktualnym nie było. Nie mam pojęcia, od czego to zależy...

 

Wydaje mi sie ze od jakieś wersji wyposarzenia ponieważ mój jeden kolega ma BMW 520i M50 i drugi kolega również ma 520i M50 obydwa z tego samego roku, tyle ze kolega nr.1 ma kompletnego golasa; brak ABS-u, Szyber na korbe, wszystko manualne, brak elektryki kompletnie, i równiez miał 3 kabelki :cool2:

Natomiast kolega nr. 2 ma ABS eletryczne szyby, rolete na tylnej szybie, szyber elektryczny itd. no i On miał pełną wiązke :worried:

Więc zostane przy tym stwierdzeniu ze zalezy to od wersji wyposarzenia :cool2:

Opublikowano

podpiołen te dwa kabelki co brakowały do zegarka elektronicznego

tak jak mowa wyżej ktś mówił.i gdzie je wpiąć dalej?

nadmieniam że miałem analogowy.

pomocy!!!!!!!!!!!!!!

Opublikowano

Kostka zawsze jest 26 pinowa :mrgreen:

Ale chodzi o wiązke czy masz bogatą 26 kabli czy biedna :cool2:

Policz ile masz kabli wchodzacych do kostki :wink:

Opublikowano
jest biednie 22 kable :( (taki mały offtopic nad pedałąmi tuż obok potencjalnego gongu jest czujnik temperatury?????czy co?)
Opublikowano

panowie mam obc...055 podłaczyłem do mojej kostki duza wiazka i mam gong bo daje dzwiek jak spadnie temperatura orginalnie mam obc z temp i zegar z data i po podlaczeniu daje PPPP

co zrobic wsadzilem ta dodatkowa kosc nie wiem czy dobrze zaprogramowana ma ktos wsad do niej?

mam jeden ale nie wiem czy to dobry jest bo nie dziala tyylko wciaz te PPPP

Opublikowano
Masz złego kompa kupiłeś pewnie o numerze z końcówką 055 a potrzebujesz z kompa o numerze z końcówką 149, stąd te PPPP :hand:
  • 1 miesiąc temu...
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Cześć,

 

Padł mi OBC (...149), nic kompletnie nie działa, prócz podświetlenia. Przez jakiś czas wyświetlacz lekko pulsował-mrugał, w końcu całkowicie zgasł. Komputer nie działa. Postanowiłem kupić drugi (myślałem, że po prostu OBC się skończył), zamontowałem drugi (oczywiście przełożyłem kostkę pamięci z e starego) i ten nowy - kupiony też czarny... nic nie wyświetla. Nie działa.

 

Mieliście coś takiego?

Gdzie szukać przyczyny?

Podpowiedzcie, bo jestem gotów rozebrać cały samochód, byle poznać odpowiedź dlaczego komputer przestał działać.

 

MOże jakieś bezpieczniki (czy sa jakieś poza tymi pod maską?)

 

Jak się dostać do tej wiązki najprościej, wie ktoś którędy ona biegnie?

 

Dzięki za każdą radę.

Pozdrawiam, Michał
Opublikowano
Cześć,

 

Padł mi OBC (...149), nic kompletnie nie działa, prócz podświetlenia. Przez jakiś czas wyświetlacz lekko pulsował-mrugał, w końcu całkowicie zgasł. Komputer nie działa. Postanowiłem kupić drugi (myślałem, że po prostu OBC się skończył), zamontowałem drugi (oczywiście przełożyłem kostkę pamięci z e starego) i ten nowy - kupiony też czarny... nic nie wyświetla. Nie działa.

 

Mieliście coś takiego?

Gdzie szukać przyczyny?

Podpowiedzcie, bo jestem gotów rozebrać cały samochód, byle poznać odpowiedź dlaczego komputer przestał działać.

 

MOże jakieś bezpieczniki (czy sa jakieś poza tymi pod maską?)

 

Jak się dostać do tej wiązki najprościej, wie ktoś którędy ona biegnie?

 

Dzięki za każdą radę.

 

Siemka moze posiadasz jeszcze te 2 szt. obc z koncówką 149 ?? to moze odsprzedał byś mi :?: :modlitwa:

  • 1 rok później...
Opublikowano

odgrzewam kotleta :)

...potrzebna pomoc...![/b]

 

Mam dwie sztuki OBC z końcówkami 055, czyli teoretycznie powinny chodzić.

Nie mam pewności, ze są działające, ale raczej tak, a przynajmniej jeden z nich.

 

I teraz najważniejsze: po podpięciu działa podświetlenie przycisków obc i słychać regularny dźwięk z okolic kierownicy/zegarów, jakby bip bip bip bip...

Wyświetlacz obc nie świeci... dźwięk nie ustaje.

 

Co może być nie tak? Co zrobić?

 

 

Nowy komp wygląda tak od tyłu:

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img2.vpx.pl/up/20090522/20090522502.jpg

 

 

a wtyczka samochodu tak:

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img2.vpx.pl/up/20090522/20090522500.jpg

pozdrawiam

Prezes


Moja flota: •Czarna & •eMka & •Kalinka & •Malutka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.