Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam i pozdrawiam w Nowym Roku.

Pojawił mi się problem, który kiedyś wystąpił, ale sam zniknął i zapomniałem o nim, do dziś.

Otóż mam tak, że po odpaleniu silnika, ten wchodzi mi natychmiast na 1200-1500 obr i tak trzyma. Po chwili spada na te 600 i tak trzyma. Nie ma żadnego falowania tylko takie skoki. To było na postoju.

W czasie jazdy jest gorzej. Otóż kiedy jadę na prędkości obrotowej silnika w okolicach 1200-1700 obr/min to szarpie, tzn wrażenie jest takie że raz moc jest raz jej nie ma. W korku to szczególnie daje się we znaki, bo na dwójce tocząc się nie można tego zrobić normalnie tylko żabkami. Kiedy wciśnę pedał przyspieszenia to potrafi zareagować z opóźnieniem. Tzn wciskam o około 3 cm i brak reakcji, wciskam kolejny cm i dopiero reaguje. Mam takie wrażenie jakby cięgno gazu było z gumy. Ma ktoś jakiś pomysł? Świece nowe, przewody ok, filtr pow i paliwa nowy, auto tylko na Bleifrei.

Pozdrawiam

Marcin

Opublikowano

Okazało się, że to czujnik. Teraz mam pytanie, jaki czujnik będzie pasować? czy np od 2,5 l będzie ok?

Czy w ogóle na używki się nie oglądać, tylko kupić w serwisie nówkę. A w serwisie taka drobnostka kosztuje 215 zł.

Pozdr

Marcin

Opublikowano

zarowno w silnikach M50 (2.5 l ) jak i M52 ( nie wiem, z ktorego roku masz auto, wiec mozesz miec zarowno M50 jak i M52) stosowano takie same czujniki

 

czy warto z allegro ?

zaleznie od ceny oczywscie, bo 215 to troche boli :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.