Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam jestem nowy na Waszym forum , mieszkam w KWidzynie (pomorskie) i noszę się z zamiaremkupna BMW 320 z 1993 roku silnik 24V i w związku z tym mam pare pytań jak ze spalaniem w miescie / trasa (auto bez Lpg ) na co zwrócic szczególna uwagę ?
Opublikowano

:shock: :mad2:

.. to nie złośliwość - to tylko zdziwienie, że nic sam nie znalazłeś na forum o tym co Cię interesuje.

Wydawało mi się, że temat wałkowany tysiące razy...

- to ja przepraszam! ...i znikł
Opublikowano
no fakt :oops: przepraszam a jak wygląda koszt Lpg do takiego silnika no i czy nie ma problemów na gazie ?
Opublikowano

cześć- tu Kwidzyn :)

 

otóż instalka LPG to nie tania sprawa do tego modelu- plastikowy kolektor dolotowy...chyba na miejscu była by sekwencja......

 

 

a może już nad 325 pomyśłisz ...lepiej chyba od razu wskoczyć w to :D

Opublikowano

chyba się nie będe pchał w to , raczej wolałbym 316 , 318 :roll:

powiem szczerze że przestraszyłem się trochę czytają poradę jak kupować BMW i na co zwracać uwagę :(

Opublikowano
chyb się nie będe pchał w to , raczej wolałbym 316 , 318 :roll:

Jak wybierzesz 316,318 to gaz założysz za ok.1300zł(prosty z minimalna elektronika)spalanie 10-12litrów gazu,do 320 tylko sekwencja(od 2500zł)a spalanie bardzo podobne.pozdro

Opublikowano

no tak, zaczynają się porady... zaraz dowiesz się, że najlepiej jak kupisz m3 a może nawet e39 M5 - w końcu te 8 garów i 400 KM nie potrzebują dużo więcej paliwa niż 316... :duh:

Swoją drogą Edi.. najlepiej gdybyś miał okazję przejechać się najpierw jakąś z silnikiem 1.6 - 1.8 oraz 2.0 - 2.5 dla porównania i przypasowania. Tak szczerze to nawet te 1.6 jeździ w miarę fajnie, to czego większość młodych kolegów nie dostrzega to fakt, że ten samochód jest dynamiczny nie przez to, że pod światłami zostawia innych w tyle co jest akurat chyba tylko dla szpanu, ale dlatego że ma fajnie zestrojone zawieszenie, szybki układ kierowniczy i jeśli ktoś lubi i umie to naprawdę fajnie śmiga po winklach - wtedy i w takiej jeździe wychodzi jego wyższość nad teoretycznie mocniejszymi autami w stylu np. Golfa czy innych. No i tak po prawdzie... do setki ok. 12s - większość powie że to dużo, ale ilu tak na prawdę kierowców startuje spod świateł z piskiem. Kiedyś tak obserwowałem i próbowałem wyliczyć - średnio przy takim ruszaniu normalnym to do 100 doszłoby się po 15-16 s, więc te 12 jest ok.

Więc jeśli chcesz 4 cylindrowy to takiego poszukaj - też da rodochę, a jeśli się przejedziesz 6cylindrowym i cię urzeknie- to bierz takiego.

Różnica w kosztach utrzymania między 1.6 i 1.8 prawie nieodczuwalna, tak samo między 2.0 i 2.5. natomiast między 4 a 6 cylindrami już tak. I do każdego z nich niestety jeśli myślisz o gazie to tylko sekwencja - nie ma innej możliwości a historie o tym że komuś śmiga na II gen są prawdziwe... ale tylko do czasu aż nie strzeli! No i szkoda tych koni co przy II gen. gdzieś bezpowrotnie umykają!

To tyle na razie i na przyszłość zapraszam do zapoznania się z zawartością forum!

- to ja przepraszam! ...i znikł
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Z tym że do R4 tylko sekwencja absolutnie sie nie zgadzam,osobiscie nie znam nikogo kto by miał w 316 lub 318 sekwencje z prostego powodu CENA INSTALACJI , oczywiscie wyższosc parametrow sekwencji nie podlega dyskusji tylko po co skoro na połowie tańszej też jeżdzi swietnie?przeciez gaz zakłada sie z zasady dla oszczednosci...pozdro
Opublikowano
nie ejestem zwolennikiem gazu ale jesli juz koniecznie chcesz to tylko sekwencja znam kilka takich osob co jezdzi 6 i 4cylindrowymi z sekwencja i wszystko jest ok, znam tez pare osob ktore maja 1.6 1.8 ze zwyklem gazem i strzela w najmniej przewidywalnych chwilach......... samochod podczas jazdy potrafi zgasnac...... wiec zastanow sie....
Opublikowano

siema

w mojej krypie mam zwykły gaz II-ej generacji i jeździ bdb! Przed przepływomierzem jest klapka dlatego też jeśłi gaz strzeli to tylko wywali gumowy pierścień i już..warto mieć w zapasie....

Ja tam nie narzekam na swoje auto

 

pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.