Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

czy ktoś ma fragment schematu dotyczący zasilania pompy paliwa ??bardzo pilnie potrzebuje...

thx

 

PS. oczywiscie chodzi mi o mój model auta,..

pzdr

Opublikowano

Witka..to może inaczej:

może teraz ktoś pomoże...

nie pali wogóle na benzynie....a konkretnie nie pracuje pompa paliwa (brak zasilania)...jaka jest ścieżka zasilania:

czy dobrze rozumiem?

1. DME załącza przekaźnik

2. Styk zwarty

3. Poprzez bezpiecznik zasilanie 12V bezpośrednio na pompę??

 

I CO WAŻNE- czy instalka LPG ingeruje w nitkę zasilania pompy? chyba nie..bo cały czas pompa pracuje nie?

 

Dodam tylko.. że kiedyś miałem identycznie..i jakoś załapał..a teraz lipa..

 

pozdrawiam

Opublikowano

Witam

 

Po pierwsze - dobra instalacja lpg zabezpiecza pompę czyli w chwili przełaczenia na gaz odcina zasilanie(mało kto to wykonuje-można zrobić samemu).

Pompę i jej zasilanie można sprawdzić wyciągając przekażnik pompy i zwierając przewodem zacisk 30 i 87b powinna zacząć pracować jeśli tak to jest do wymiany przekaznik.Można taże łatwo sprawdzić pompę podając jej sam plus np. od akumulatora.

Pozdrawiam

Opublikowano

OK .....a co uruchamia owy przekaźnik?? DME???

bo jak będzie uwalone zasilanie relay'a? to wtedy co? mostek jakis?

pzdr

 

PS. oo widze ze kolega z Kwidzyna :D .....to może skonsultujemy się?...ja też z Kwidzynkowa :lol:

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
witam, ja kupiłem bmw i zaraz po zakupike przestał chodzic na paliwie, te same objawy brak zasilania pompy (z bezpiecznika leci prosto do pompy wiec łatwo sprawdzic) tez przez chwilę sie to naprawiło ale znów przestało działac, ale u mnie to chyba wina sterownika gazu bo jest jeszcze przekaźnik który odcina wtryski i chyba pompę a on po przełączeniu na benzyne nie działa, wiec musze sie udac do gazowników.
Opublikowano

nie wiem jak jest to u ciebie rozwiązane ale u mnie to już wszystko przestudiowałem...czyli:

+ przychodzi ze stacyjki a masa jest kluczowana przez DME...

czyli sądzę, że miałem problemosy z kluczowaniem do masy przez DME bo na przekaźniku miałem 12V.....jakoś sam zaskoczył i jeździ do tej pory OK

zobaczymy

Martwi mnie jeszcze sprawa tego typu:"Kiedy DME ma prawo nie kluczować pompy paliwa"??? bo to wcale nie musi oznaczać uszkodzonego DME... :mrgreen:

z tego co sobie tu analizuję to może być na skutek braku sygnału z impulsatora...

pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.