Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Chcialem się dowiedzieć czy mam jakiś problem szukałem ale jakoś nie znalazłem 100 % odpowiedzi.

Postaram się opisać nie wiem może dziwne zachowanie mojego silnika. Jak odpale samochód to słysze dziwne syczenie (przy otwartej pokrywie silnika) powietrza tak jakby schodzilo powietrze za kolektorem ssącym. Kolektor jest zakończony plastikowymi zaślepkami tuż przy ścianie grodziowej które z tego co zauważyłem mają tak jakby '' dzyndzelki'' z dziurkami przez które słychać te psssss. Jak zgasze samochód (to tylko przy otwartej pokrywie silnika) słychać przez jakieś 4s jeszcze to syczenie. Dodam że silnik pracuje normalnie nie przerywa nie rzuca wszystko jest niby ok. Nie wiem czy mam się martwić czy może tak powinno być?

Opublikowano
przerabiałem ten temat w mojej pierwszej 750 E 38 też mi tak syczało wymieniłem te dekielki tam są membramy i one pewnie sie popsuły i tak syczy też mie to wkużało za nowe w serwisie płaciłem 160 zł szt po wymianie syczenie znikło
BMW sie nie psuje
Opublikowano
Aha ale czy ta wymiana jest konieczna i czy można z tym jeżdzić ? Ja słyszałem że to jest jakieś odpowietrzenie wałków rozrządu i że tak musi być. Nie wiem co robić czy wymieniać czy jeszcze z tym pojeżdzić.
Opublikowano
to co słyszałeś to bzdury nic tam ma nie syczeć niezwłocznie zakup membramy i wymień bo zazysane jest wtej chwili lewe powietrze nie zdrowe dla silnika mieszanka jest zubożona co moze po dłuższym okresie wpłynąć na wypalenie zaworów i jeszcze powiem ,że w drugiej mojej 750 E 38 nic mi nie syczało więc to syczenie jest nie normalne
BMW sie nie psuje
Opublikowano

Około 70 - 90 zł oryginalne częsci. Ale wiadomo musisz dokładnie zdiagnozować czy to napewno to.

 

Może się okazać że części nr 1 do wymiany a to koszt około 300 zł (bo razy 2)

Opublikowano

Dzięki za pomoc.

 

Wymieniłem te dekielki zaślepiające kolektor ssący tak jak napisał kolega Marek 760i i syczenie znikło :lol: . W tych dekielkach jest gumowa membranka któa musiała pęknąć.(podobno normalka przy większych przebiegach) Wymieniłem obie strony bo dwie syczały. Koszt jednego dekielka to 150 zł w serwisie BMW. Robocizna własna.

 

 

Pozdrawiam.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam,

 

Ma podobny problem tylko w V8 z 1993r.

 

Patrząc na link z realoem wygląda to inaczej. Jakie rzeczy będę musiał wymienić.

 

Czekam na podpowiedzi.

 

Pozdrawiam

Seba

BMW i V8 to idealne połączenie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.