Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Jestem z Koszalina z moim 318 M40 walcze od 1,5 roku...Sprawa wyglada nastepujaco. Odpalam samochod zimny (po calej nocy postoju) obroty sa na poziomie 1200-1300 i od razu spadaja do 500-600 (roznie) strasznie trzesie,szarpie,prycha (z wydechu slychac przedmuchy). Na zimnym i na goracym to samo...Wymienilem sporo rzeczy m.in. gume laczaca dolot z przeplywomierzem (nowa), silniczek krokowy(uzywka),przewody od podcisnienia (wszystko szczelne,tak mi sie wydaje) itd. Rece mi opadly juz do samej ziemi :mad2: pozwaznie :jawdrop:

 

Bylem w dwoch zakladach...odbieram auto niby jest o.k. Przychodze rano,odpalam i to samo... :modlitwa:

Silnik jest w idealnym stanie (moc,osiagi...NIE POSIADAM LPG!)

Kiedys juz o tym pisalem...ale dalem sobie spokoj :roll:

Nie mam pojecia co mu jest...powaznie! (Nie chcialby ktos zerknac,zobaczyc, nie wiem... :mad2: )

 

PS. M40 to nie silnik...

SPRZEDAM:

Zmieniarkę Pioneer CDX-P650

Cały komplet, nowa!

Wszelkie informacje tylko na "PW"

Tanio!

Opublikowano
Witam

 

Jestem z Koszalina z moim 318 M40 walcze od 1,5 roku...Sprawa wyglada nastepujaco. Odpalam samochod zimny (po calej nocy postoju) obroty sa na poziomie 1200-1300 i od razu spadaja do 500-600 (roznie) strasznie trzesie,szarpie,prycha (z wydechu slychac przedmuchy). Na zimnym i na goracym to samo...Wymienilem sporo rzeczy m.in. gume laczaca dolot z przeplywomierzem (nowa), silniczek krokowy(uzywka),przewody od podcisnienia (wszystko szczelne,tak mi sie wydaje) itd. Rece mi opadly juz do samej ziemi :mad2: pozwaznie :jawdrop

Sprawdz koniecznie przewod powietrza do krokowego!!!Zeby go dobrze sprawdzic trzeba zdjac gorny kolektor!

pozdrawiam

Opublikowano
Sprawdz koniecznie przewod powietrza do krokowego!!!Zeby go dobrze sprawdzic trzeba zdjac gorny kolektor!

pozdrawiam

 

...przewody wymienilem na nowe (uzywane w idealnym stanie).Rozumiem, ze masz na mysli te dwa weze gumowe polaczone ze soba, jeden idzie do krokowego, a drugi do wody...Jakby troszeczke lepiej (tamte byly w fatalnym stanie), ale problem nie ustal...

 

Wydruk z komputera...

BMW-V4.0 (Fehlerspeicher lesen)

10 Lambda-Regelung

Das Gemisch ist zu mager oder zu fett! Uberprufen Sie bitte den Kraftstoffdruck, die Einspritzventile, den Motor-Temperaturfuhler, den Ansaugtrakt nach Lufteintritt und das Tankentluftungsventil!

SPRZEDAM:

Zmieniarkę Pioneer CDX-P650

Cały komplet, nowa!

Wszelkie informacje tylko na "PW"

Tanio!

Opublikowano

Tzn. czy sprawdzales dzialanie tps.

Jak sie okazuje to dziadostwo nie tylko informuje o polozeniu przepustnicy ale takze steruje silniczkiem korokowym.Jezeli nie spelnia parametrow /opor na pinach 2-18 i 3-18 to w zyciu nie ustawia sie wolne obroty na stale

pozdrawiam

Opublikowano
Tzn. czy sprawdzales dzialanie tps.

Faktycznie tego nie sprawdzałem...jeżeli nie sprawiło by to Tobie problemu, mógłbyś napisać coś o tym więcej...(poczytam Twoje posty, bo widziałem, że ten problem poruszałeś)

 

Dzięki za zainteresowanie tematem...pozdrawiam (oby to było to!)

 

PS.Wymienić?

PS.II Naprawiać?

SPRZEDAM:

Zmieniarkę Pioneer CDX-P650

Cały komplet, nowa!

Wszelkie informacje tylko na "PW"

Tanio!

Opublikowano

No i podstawowa rzecz to to ,ze przepustnia musi byc zamknieta na wolnych obrotach !Bo mysle,ze masz Motronic.A wiec jezeli masz oponiesiona to ja opusc .

pozdrawiam

Opublikowano
...Bo mysle,ze masz Motronic...

 

Tak, jest na Motronic,ku...jak zacznie juz chodzic normalnie to "for sell" od reki! Obiecalem sobie jedno...nigdy wiecej nie kupie R4, nie wiadomo co by to nie bylo, nie chce. :twisted: A mi tak sie cos wydaje ze padl komputer sterujacy praca silnika. (ten w schowku). Zdaza sie tez ze chodzi przez chwile idealnie...swietnie reaguje na gaz, obroty trzymaja sie na poziomie "850-900" ale to sa jakies przeblyski, nie wiem. Ogolnie to nie chodzi to wogole. tzn. jezdze tym, ale caly czas wiem i czuje ze nie jest tak jak powinno...ostatnio wymienilem SondeLambda, chodzil idealnie, wlasnie tak jak powinno chodzic M40...przychodze rano (juz o 6.00) odpalam i @#%$@#%$! :jawdrop: Nie wiedziałem za co się złapać...

SPRZEDAM:

Zmieniarkę Pioneer CDX-P650

Cały komplet, nowa!

Wszelkie informacje tylko na "PW"

Tanio!

Opublikowano

Czesc... :wink:

 

Tak bledy zostaly wykasowane...caly czas wyrzucal blad SondyLambda i faktycznie byla trafiona (stala w miejscu). Po wymianie sondy L. chodzila idealnie...ale to bez najmniejszego zarzutu. Pojezdzilem nia 2-3godz. dosc zwawo (nie moglem uwierzyc, ze w koncu chodzi to normalnie...) Wydawalo sie ze wszystko jest o.k. Postawilem auto na noc...rano odpalam i jest to samo co przez 1,5 roku. tzn. silnik od razu, po uruchomieniu wchodzi na obroty 1200-1300 i spada na 500-600 trzesie, rzuca, przedmuch z wydechu itd. chwile tak pochodzi (10-15sec.) i znowu podchodza obroty na 1100-1200 i po chwili (4-5sec.) spadaja na 500-600 i tak w kolko...jak sie troszeczke rozgrzeje (wskazowka wychyli sie lekko w prawo tzn. za niebieskie pole) to jakby chodzil troszeczke lepiej, mniej trzesie...ale slychac jak to chodzi fatalnie, obroty kuleja,trzesie calym samochodem, slychac wyraznie jak kuleje silnik...

 

PS. M40 :modlitwa: :mad2: :duh: "żarty na bok..."

SPRZEDAM:

Zmieniarkę Pioneer CDX-P650

Cały komplet, nowa!

Wszelkie informacje tylko na "PW"

Tanio!

Opublikowano

Ale co z tym tps-m?

Przy zamknietej przepustnicy informuje sterownik i dostaje odpowiednia dawke paliwa.Po otwarciu dostaje inna i jezeli sterownik nie ma informacji albo ma zla to to sie wszystko lasuje!Sprawdz to !onjest pod przepustnica a dokladnie na jej osi po zdjeci wtyczki masz 3 piny od lewj do prawej 2 18 3jak polaczysz do omomierza 2 i 18 to na zmknietej przepustnicy powinno byc 0 omow po delikatnym uchyleni powinno pyknac i skoczyc do nieskonczonosci zmieniasz piny 3 18 i mierzysz dalej pocalkowitym otwarciu przepustnicy ma bycoomow ajk odpuscisz to wraca do nieskonczonosci jezeli tak nie jest to mozna sprobowac wyregulowc obracajac go a jak nie to wymieniamy.

pozdrawiam

Opublikowano

ok, sprawdze to...wiem, wiem gdzie sie to znajduje :wink:

Wlasnie caly czas sie zastanawialem, dlaczego u mnie jest to tak przykrecone na "skos" nie jest rowno! Nic nie ruszalem, poniewaz nie wiedzialem co i jak...jeszcze raz dzieki! Sprawdze to...

SPRZEDAM:

Zmieniarkę Pioneer CDX-P650

Cały komplet, nowa!

Wszelkie informacje tylko na "PW"

Tanio!

Opublikowano

On moze byc w pewnym zakresie ustawiony tez na skos nie swiadczy to o tym ,ze jest zle po prostu trzeba go sprawdzic przyrzadem.

pozdrawia

Jak go bedziesz chcial przekreci to chyba bez zdejmowania przepustnicy sie nie obejdzie/ciezki dostep do srubek/

Opublikowano
Jak go bedziesz chcial przekreci to chyba bez zdejmowania przepustnicy sie nie obejdzie/ciezki dostep do srubek/

 

Zgadza sie...trzeba wymontowac calosc...juz to przerabialem :wink:

SPRZEDAM:

Zmieniarkę Pioneer CDX-P650

Cały komplet, nowa!

Wszelkie informacje tylko na "PW"

Tanio!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.